תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ על סמוטריץ': "אשמח למילה במרוקאית"

אחרי סערת המתקפה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נגד מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו, על רקע אופן הסיקור שלה את התחזקות השקל/היחלשות הדולר ("חסר לי עוד משפט במרוקאית שיטשטש את אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם"), השקל נחלש ואלעד שמחיוף עלה למתקפת נגד על שר האוצר
תום נחום | 
אלעד שמחיוף (צילום קשת 12)
על רקע הסערה הגדולה אמש (שלישי) סביב קרב הציוצים בין מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' סביב היחלשות הדולר/התחזקות השקל, בשיאה סמוטריץ' תקף בצורה שרבים פירשו כגזענית וטען ש'חסר לו משפט במרוקאית' מהמגישה הוותיקה, היום (רביעי) השקל נחלש מול הדולר, שזינק בתוך שעה ב-1.5% לרמה של 3.62 שקל בעקבות הדרמה הגדולה בכנסת, כאשר הקולגה של מרציאנו, שליח חדשות 12 ללונדון, אלעד שמחיוף, לא פספס את ההזדמנות לתקוף בחזרה את סמוטריץ'.
שמחיוף הגיב לאחר עליית הדולר היום ותקף את סמוטריץ' על רקע דבריו בעלי האופי הגזעני לקרן מרציאנו: "אשמח לשמוע משר האוצר מילה במרוקאית על מה שקורה עם הדולר".
 
כאמור, הדרמה הגדולה בכנסת סביב ההצבעות לנציגי הכנסת בוועדה למינוי שופטים, מגיעה מהר מאוד לשוק ההון: הבורסה עברה לירידות והדולר אחרי שבועיים של רגיעה, חוזר ומזנק בתוך שעה ב-1.5% לרמה של 3.62 שקל, גורמים בשוק ההון: "הפחד חוזר לחדרי העסקאות".
כזכור, רק אתמול סמוטריץ' תקף את מרציאנו בחריפות על רקע סיקור היחלשות הדולר, כאשר כתב לה כך בטוויטר: "שלום קרן מרציאנו, תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

בהמשך, מרציאנו הגיבה: "היי בצלאל סמוטריץ', אנסח מחדש את הידיעה: ״השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק, עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה״. עכשיו זה בסדר?".
סמוטריץ' לא עצר והמשיך לתקוף בחריפות: "משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם". כאשר מרציאנו חתמה: "לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך. עכשיו הכל מובן. מקווה בשבילך ובשביל כלכלת ישראל שיום אחד תהיה גאה במדיניות הכלכלית שלך כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי. וזהו, לא אגיב יותר, נראה לי שהגיע הזמן לעבוד היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה