תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 בחשיפה כואבת: "הגוף רועד מפחד ומבהלה"

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 שמתגורר בעוטף עזה, חשף את הסיפורים הקשים ממבצע "חץ ומגן: "היה פיצוץ גדול והבנתי שיש נפילה בקיבוץ. הגוף רועד מהפחד ומהבהלה ומהתמונות שרצות בראש מהסיפורים שאתה לא רוצה להיזכר.  נכנסתי לאוטו והתפרקתי, ישבתי ובכיתי. זה מטורף"
מערכת ice |  11
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
אלמוג בוקר, כתב חדשות 13, מסקר כבר למעלה מ-20 שנה, תחילה בחדשות עשר ולאחר מכן עם המיזוג בחדשות 13. השבוע, בוקר התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" של בן דודו, כתב ynet רן בוקר, וחשף את הרגעים הקשים שחווה בתור עיתונאי.
בוקר סיפר על מבצע "מגן וחץ": אשתי העירה אותי באמצע הלילה ואמרה לי שיש עשרות מטוסים באוויר. הבנתי שיש מבצע. הערתי את הילדים, הכנסתי אותם לאוטו, העמדתי מצלמה התקשרתי למערכת ואמרתי להם להקפיץ את הצוות. והכל קורה בו זמנית. זה דפוק. אבל זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ומהחיים שלנו".
בוקר, שמתגורר בעוטף עזה, מספר על הקושי עם הילדים: "הילדים רוצים שאני אבוא איתם, אבל הם יודעים שאין סיכוי. זה מפרק. הם משלמים מחיר, אני משלם מחיר. אשתי משלמת מחיר". בוקר הוסיף וסיפר על המצבע האחרון: "חזרתי הביתה וחשבתי שהמבצע נגמר. הלכתי לישון. אחרי כמה דקות עילי רץ אלי ומעיר איתי בבהלה 'אבא צבע אדום', הייתי כל כך שקוע בשינה שלא שמעתי את האזעקה".
"היה פיצוץ גדול והבנתי שזו נפילה", המשיך בוקר: "הגוף רועד מהפחד ומהבהלה ומהתמונות שרצות בראש מהסיפורים שאתה לא רוצה להיזכר. ידעתי שהנפילה הייתה באזור הקיבוץ. אני נוסע כמו מטורף ורואה את הילדה שלי מרחוק, ואני צועק לה 'איפה אמרי?', היא לא ידעה לענות לי".
"הוא התקשר אליי, נכנסתי לאוטו והתפרקתי. זה מסוג הרגעים שאתה מקריב את הילדים שלך במובן מסוים, אפילו בהיבט הנפשי של הסיטואציה המטורפת. אתה יושב באוטו ובוכה כי אתה מבין מה יכול לקרות ובאיזו סיטואציה אתה חי. זה מטורף", סיכם בוקר את החוויה הקשה.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הכתב היחידי שבוכה לנו כל יום כתבה אחרת עליו.הלו זה הפוך (ל"ת)
    לב 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כמה נמוך ...
    בוקר 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא זוכר שבמבצעים האחרים היית כל כך מלא ברחמים עצמיים על מר גורלך, אההה נכון ... זה בגלל שיש ממשלת ימין עכשיו, עם ממשלת השינוי הילדים לא התלוננו, פתאום אתה מתמסכן, אלכס, אתה איש קטן
    סגור
  • 8.
    יהודית באומן - אשה חזקה
    רבקה 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מגיע ליהודית שטיפלה במסירות ובנאמנות בבתה קרין. מקווה שילדיה היקרים יעטפו אותה באהבה ובתשומת הלב שהיא ראויה לה עכשיו אחרי שנפרדה בצער כל כך גדול מבתה קרין מבלי שיכלה להציל אותה.יהודית חזקה את קרין בתה בכך שנתנה בה כח ואמונה יום יום שיהיה טוב. אני מצדיעה ליהודית על אופיה הסבלני, המאמין והמאחד. בתקווה שילדיה יגמלו לה וידאגו לה כפי שמגיע לה כאמא נאמנה ומסורה.מאחלת אושר ובריאות ליהודית ולמשפחה. כן יהא רצון!
    סגור
  • 7.
    ???? (ל"ת)
    לב 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    כתב אל גזירה
    ן 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מקווה שערוץ 13 העביר לאל גזירה את התחושות שלך.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    תפסיק לקטר ותהנה מה99% גן עדן. (ל"ת)
    רם. 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    תחת כל עץ רענן ..נשמע בכיו של "המסכן" בוקר
    אורה 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הכל כל כך שקוף...לקראת הפיכתו למגיש,חדשות מן המנין בערוץ הפח. 13..יש בכל אתר ואתר במדינה כולה..תמונתו וסיפורו "סוחט הדמעות" כך הם חושבים בערוץ 13 להגדיל את קהל צופיהם...שנוטש אותם בהמוניו...לכאורה
    סגור
  • ציניות ללא גבולות
    מצ 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    או שכן.גם לחוצפה יש גבול
    סגור
  • 3.
    אלמוג בוקר
    חיים.א. 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אלמוג אנחנו אתך..מדינת ישראל צריכה לחבק את תושבי עותף עזה לא רק בדיבורים..גם במתנות לכל התושבים..כל השנה...אני זוכר את עצמי ממלחמות ישראל כך הרגשתי כמו שאתה מרגיש.. תהיו חזקים..אתם גיבורים
    סגור
  • 2.
    שוב יוכח ש
    בנצי 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פוליטיקאים יודעים רק להבטיח ולא לריים.הובטח "ימין מלא מלא" והציבור קיבל "לא יהיה כלום כי אין כלום".
    סגור
  • 1.
    לפי דברי פרס אתם בסך הכל קורבנות השלום (ל"ת)
    אתם קורבנות השלום 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור