תקשורת ומדיה

רני רהב נגד כתב חדשות 12: "הפעם טעית ובגדול"

רני רהב הגיב לציוץ של כתב חדשות 12, יאיר שרקי, שביקר, בשנה השנייה ברציפות, את דרישת המשפחות השכולות שלא לאפשר לנציגי הממשלה להגיע לטקסי הזיכרון: "לא יעלה על הדעת ששר או שרה שלא שירתו בצבא או לא עשו שירות לאומי ייצגו את ממשלת ישראל בבתי הקברות הצבאיים"
מערכת ice |  4
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
כתב חדשות 12, יאיר שרקי, התייחס לדרישת המשפחות השכולות שנציגי הממשלה לא יגיעו לטקסי הזיכרון לאהוביהם שנרצחו על ידי מחבלים או נפלו בקרב, כאשר טען שלמשפחות השכולות אין מונופול על האבל, מה שגרם לאיש יחסי הציבור, רני רהב, להגיב לו ולטעון שהוא טועה.
כזכור, בשנה שעברה הגיב שרקי למכתב עליו חתמו משפחות שכולות בקריאה לאנשי הממשלה הקודמת (ממשלת בנט-לפיד) שלא להגיע לטקסי הזיכרון של קרוביהם שנרצחו, וכתב כך: "אפילו למשפחות שכולות, יקרות מאוד, אין מונופול על השכול של משפחות אחרות. הטרור לא מבחין בינינו, ובקרב אלו ששילמו ביקר מכל, אפשר למצוא ייצוג לכל עמדה שהיא בכל קצה פוליטי. על כל משפחה שחתמה יש לפחות משפחה אחרת שמעוניינת ודורשת השתתפות של חברי ממשלת ישראל (כל ממשלה) בטקסים הממלכתיים".

שרקי צייץ כעת מחדש את אותם דברים וכתב כך: "זה היה נכון בשנה שעברה ונכון גם השנה. לאיש, יקר ככל שיהיה, אין מונופול על השכול של האחר. והשרים לא מייצגים את עצמם בטקסים הממלכתיים אלא את המדינה עבורה לחמו הנופלים".
על כך הגיב איש יחסי הציבור רני רהב: "יאיר יקר! זכותך כמובן לחשוב אחרת! אבל לא יעלה על הדעת ששר או שרה שלא שירתו בצבא או לא עשו שירות לאומי ייצגו את ממשלת ישראל בבתי הקברות הצבאיים! אתה חייב להבין בעבר זה היה שר אחד הרב ליצמן מחר היו אמורים להגיע 12. יש גבול לחרפה! ונכון אהבנו את ליצמן ונכון על פי חדשות 12 גילינו מיהו אותו שר השיכון גילינו בזכות חדשות 12 מה הוא עושה כל שנה לעובדיו ב-1 ליולי! ואישיות כמוהו או שרים אחרים שלא הלכו להתפלל אלה הלכו לעסקים מה הפריע להם לעשות שירות לאומי! אני בדרך כלל בדעתך הפעם טעית ובגדול. הגיע הזמן שאלה שלא עומדים דום לזכרם לא יופיעו ביום קדוש זה!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזכות להיבחר.
    אורח 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע יש להם זכות להיבחר לכנסת.
    סגור
  • 3.
    אמר האיש שהשיג חנייה דיפלומטית מקושרת (ל"ת)
    רן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שרקי צודק ורהב טועה ההפך חיבים לשתף כל ציבור מכבד
    דן 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי נרצה שכל המגזרים יקחו חלק בהוויה הישראלית יפנימו אותו יכבדו ויוקירו את כל מי שהקריב את הכל למען הם והחברה , חשוב ביותר שחרדים ולא רק יגיעו לכבד את המשפחות השכולות ואת מי הקריב את היקר מכל לתקומת העם והמדינה , ובכלל המדינה של כולנו כולנו ואני כמובן כותב זאת כלוחם בקרבי ששרת בלבנון אחת וכל האירועים שאחריה ובמילואים היתי רוצה לראות את כל חלקי העם מתחברים לאחריות לנשיאה בנטל ולזכרון וזה יקרה רק כשנצליח לחבר את כל אזרחי ישראל לאתוס הישראלי הציוני
    סגור
  • 1.
    מי אתה בכלל
    ש 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שמך בשם הכאב שתקבע יש מי ששירתו בצה"ל יש מי ששירתו בזק"א יש מי ששירתו בעזר מציון יש מי ששירתו בחב"ד בארץ ובעולם וכולם אחים ליהדות מי אתה בכלל מיתנשא עשיר שחושב שיכול לעשות סלקציות לחרדים או לאחרים בשם כספך אתה מדבר או בשם יחוד היהדות מי שלא טוב לו שלא יגיע אתה חלק מהפילוג בעם ועוד מטיף מוסר
    סגור