תקשורת ומדיה

שלמה פילבר מתפוצץ: "על כל אחד מכם יש 1000 ישראלים שתומכים"

שלמה פילבר בטוח שרוב העם בוטח ברפורמה המשפטית וגם לא חושש מקריסה כלכלית מאחר וזה גם אירוע פוליטי בפני עצמו. "הקמפיין נכשל, הדיון עצמו היה צפירת ההרגעה"
מערכת ice |  5
שלמה פילבר בעדותו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הסוקר ואיש המדיה הוותיק שלמה פילבר נאבק בשנים האחרונות נגד השמצות על מכון הסקרים והמדיה שהקים "דיירקט פולס". גם עכשיו הוא מותקף, על רקע סקרים שהוציא שמראים שתוצאות הבחירות לא היו משתנות באופן מכריע, ושרוב המצביעים תומכים ברפורמה משפטית.

"קחו שיעור קצר, בתקשורת ופוליטיקה." כתב היום בטוויטר. "מארגני המחאה שאפו לייצר כאוס וקריסה בשווקים בישראל *לפני* החקיקה, כדי לעוצרה. הם רצו לייצר בהלה בשווקים שתעלה את מדד פחד ואפקט עדר שיגרום למשקיעים לברוח מישראל, ולהקריס את הכלכלה."
 



פילבר המשיך והאשים, "קמפיין הכאוס כלל עצומות, סיפורי משקיעים, והדהוד עוצמתי בתקשורת. 70% מהציבור תומך בתיקונים ורפורמות משפטיות, אך רבים מהם, כולל בימין חששו באמת שאנחנו ערב קריסה...אם היתה קריסה אמיתית (כמו ברוסיה לאחר הפלישה) היינו רואים את בנק ישראל נחלץ להשתמש ברזרבות שלו ולייצב את המטבע. כל זה כמובן לא קרה עד רגע זה, הקמפיין נכשל, הדיון עצמו היה צפירת ההרגעה."

פילבר סיים, "ועכשיו לתודות לכולכם. ראיתי בחיי יותר כלכלנים שטעו מכאלה שדייקו, וגם ההבנה שלי בכלכלה היא פרט שולי. מה כן עשיתם בתגובות? בזכות היהירות, הזחיחות והלעג שלכם על הפרט הכי שולי באירוע, יצרתם התעניינות בקרב כמעט 200k עוקבים שיש כאן אירוע פוליטי ולא כלכלי. על כל אחד מכם שלעג לידע שלי, יש עכשיו 1000 ישראלים תומכי רפורמה שהבינו שמישהו עשה עליהם בחודש האחרון סיבוב בלהות מוגזם, ושהכלכלה לא קורסת מחר. תודה."
 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השמאל ההזוי
    מרכוס 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ענק נותן בראש החלול והמטורלל של אנשי השמאל האנרכיסטי
    סגור
  • 3.
    מסכים לכל מילה שלו (ל"ת)
    חיים 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 2.
    כך דוגמה
    אתה דמגוג בשקל 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם מתווה הגז לא היה צריך לעבור בג״ץ והממשלה דאז הייתה יכולה להחליט מה שהיא רוצה ולמשל להלאים 80% או יותר מעתודות הגז שנמצאו
    סגור
  • 1.
    פישער
    מושו 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא יעזור לך. עד מדינה. גם אכלת את הדגים הסרוחים וגם תגורש מהעיר
    סגור
  • מציעה לך ללכת לטיפול. זה רק יעשה לך טוב. (ל"ת)
    נוי 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור