תקשורת ומדיה

פרטנר מפתיעה את עובדיה: זו הזמרת שתופיע במסיבת פורים של החברה

המסיבה, שהשנה בסימן 25 שנה להקמת פרטנר בישראל, תערך ב-8 במרץ באקספו תל-אביב ותארח אמנים מהשורה הראשונה של המוזיקה הישראלית
מערכת ice |  3
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת התקשורת פרטנר הפתיעה השבוע את כ-2,700 עובדיה וחשפה את האמנים שיופיעו במסיבת פורים השנתית של החברה. המסיבה, שהשנה בסימן 25 שנה להקמת פרטנר בישראל, תערך ב-8 במרץ באקספו תל-אביב ותארח אמנים מהשורה הראשונה של המוזיקה הישראלית. האמנית הראשונה היא שרית חדד, מהזמרות והיוצרות המשפיעות בישראל, שתופיע עם שלל להיטים שכבשו את לב הקהל הישראלי, את תחנות הרדיו והמצעדים.
לאורך הקריירה המפוארת שלה זכתה שרית בתארים רבים ביניהם "זמרת השנה", "זמרת העשור" ועוד. אמן נוסף שיופיע הוא הראפר טונה (איתי זבולון), מיוצרים והזמרים המצליחים והבולטים בשנים האחרונות בסצנת המוזיקה הישראלית. בעמדת הדיג'יי יתקלטו אלה גוטמן שמתמחה במוסיקה אלקטרונית והמפיק המוסיקלי אלי מתנה. לפרטנר מסורת של חגיגות פורים, כאשר בשנה שעברה אירחה את אנה זק, נסרין קדרי וסטטיק ובן אל.
במהלך השבועיים שעבר עלתה לאוויר הפרסומת החדשה של קבוצת התקשורת פרטנר, כאשר הקמפיין החדש שם במוקד את הסיבים האופטיים של החברה וזאת עם שיר שהפך לאחד הלהיטים הכי גדולים לאחרונה - דובשנייה..מסתבר, שלא מעט כסף שולם עבור הזכויות עליו והיוצרים בדרך לגרוף סכום נאה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסיבת פורים
    אהובה 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על שרית חדד
    סגור
  • 2.
    אבי גבאי אני ש ר ו פ ה !!! (ל"ת)
    אני 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין על שרית (ל"ת)
    מיה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור