תקשורת ומדיה

מנכ"ל שטראוס בדרך לממשלה? לג'ודי ניר מוזס יש כמה שאלות

מוזס שלום התייחסה לידיעה בידיעות אחרונות ורשמה בטוויטר שלה: "עופרה שטראוס כבר ראתה את זה??? המירוץ לתפקיד מזכיר הממשלה. שי באבד??? מול אוסנת מארק. באותה נשימה. עופרה זה נכון? באבד ביביסט?"
מערכת ice |  2
שי באבד (צילום הדס פרוש פלאש 90)
האם שי באב"ד, המנכ"ל החדש של עלית שטראוס מעוניין בתפקיד מזכיר הממשלה תחת בנימין נתניהו? אשת חבר הכנסת מהליכוד לשעבר סילבן שלום, ג'ודי ניר מוזס, פנתה הבוקר (שישי) אל עופרה שטראוס דרך הטוויטר כדי לברר מה עושה המנכ"ל שלה בימים אלה שי באב"ד, שהוזכר כמועמד בידיעה.
בידיעות אחרונות נכתב: "באשר לתפקיד מזכיר הממשלה, טרם הודיע נתניהו במי בחר, וסביב תפקיד זה נרשמת לאחרונה התחרות הכי מתוחה בין אנשי הליכוד ומקורבי נתניהו. שורה של אישים כבר הודיעו שהם מעוניינים בתפקיד".
 
עוד נכתב: "בין השמות שמוזכרים בהקשר התפקיד הנחשק: שי באב"ד שבעבר כיהן כמנכ"ל משרד האוצר, רונן פרץ, ממקורבי משפחת נתניהו, שכיהן כממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה בשנים 2019-2020", כמו הוזכרו עוד לא מעט שמות, אך מוזס שלום התמקדה באחד.
מוזס שלום התייחסה לכתוב בידיעה ורשמה בטוויטר שלה: "עופרה שטראוס כבר ראתה את זה???המירוץ לתפקיד מזכיר הממשלה. שי באבד??? מול אוסנת מארק. באותה נשימה.עופרה זה נכון?באבד ביביסט?".

כזכור, רק לפני חודש שטראוס הודיעה כי בחרה את המנכ"ל החדש של הקבוצה עם מינויו של מנכ"ל האוצר לשעבר, שי באב"ד, כמחליפו של גיורא בר דעה, זאת כזכור לאחר משבר הריקול הגדול עימו התמודדה שטראוס בחודשים האחרונים. אגב, מסתמן כי בשטראוס החלו לחפש מחליף לבר דעה ואף בחרו כזה, עוד לפני שהודיעו לבר דעה על סיום תפקידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באבאד
    מומו 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באבאד ביביסיט,איך היא מינתה אותו,חנות מוכלתת הוא לא יכול לנהל.
    סגור
  • 1.
    שטראוס
    אבישי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב עופרה תגלי אומץ ואל תחזרי תשובה לג׳וודי !!
    סגור