תקשורת ומדיה

הושלמה בנייתו של בית הקולנוע החדש בצפון הארץ

תושבי הצפון יכולים להיות מרוצים. הושלמה בנייתו של בית הקולנוע בבית גבריאל שבצפון. "החלטנו שלא להעלות את המחירים בחצי שנה הקרובה" אמרה מנכלית בית גבריאל
מערכת ice | 
קולנוע חדשים בבית גבריאל (צילום ארז ביטון)
הושלמה בנייתם של שני אולמות קולנוע רב תכליתיים בבית גבריאל על שפת הכנרת בעמק הירדן. זאת לאחר תהליך שיפוץ משמעותי של שנה ובהשקעה של כ-6.3 מיליוני שקלים.
גולת הכותרת היא שני אולמות הקולנוע החדשים – אולמות מודרניים וחדישים עם 72 מקומות בכל אולם הכוללים הנגשה מלאה, כסאות נוחים ומרווחים, מערכות הקרנת לייזר מהמתקדמות בתחום, בידוד מיוחד המעצים את חווית השמע ההיקפית ועיצוב חדשני.
פתיחת האולמות החדשים צפוי לנובמבר. לדברי איה רוזן מנכ"לית בית גבריאל, "אנחנו נרגשים מאד מפתיחת האולמות החדשים, שיאפשרו להביא לקהל מגוון רחב יותר של סרטי קולנוע ויהוו שיפור של ממש בתנאי הצפייה והענקת חוויה תרבותית נפלאה. לכבוד הפתיחה, ועל אף שמחירי כרטיסי הקולנוע התייקרו בכל בתי הקולנוע בארץ, החלטנו שלא להעלות את המחירים בחצי השנה הקרובה".
לצד האולמות החדשים שנבנו, הורחבה חזית הכניסה לבית, שופצו והונגשו תאי השירותים ונעשו עבודות נוספות במקום, המשמש כמרכז התרבות והפנאי האזורי של המועצה האזורית עמק הירדן. חלק ניכר מפעילות הקולנוע מתמקד בעידוד היצירה הישראלית ובסרט הישראלי, תוכניות לימודים, שיתופי פעולה מקומיים וארציים  והעשרה לבני נוער ומורים ובשל כך זכה המקום לפני מספר שנים בהכרה על ידי משרד התרבות והספורט כסינמטק בפריפריה הצפונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה