תקשורת ומדיה

ליאור שליין: "אני קניתי, לא מרב. מי נותן לנשים להחזיק כסף?"

בתגובה לאמירתו של מקום 9 ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עמיחי אליהו, ליאור שליין לא נשאר חייו. שליין מגיב כמו שהוא יודע ועוקץ את אליהו
מערכת ice | 
מרב מיכאלי ליאור שליין (צילום משה שי פלאש 90)
"אני קניתי, לא מרב. מי נותן לנשים להחזיק כסף?", כך הגיב ליאור שליין, בן זוגה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, לאמירתו הקשה של עמיחי אליהו, מקום 9 ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אליהו רשם בטוויטר כי "מי שקנתה ילד באמזון לא תחנך אותנו על סובלנות ולא תכפה עלינו את הערכים שלה. עם ישראל ימשיך לכבד את השבת!"
את דבריו הקשים של אליהו הוא רשם בתגובה לנוכחותה של מיכאלי בטקס חניכת קו המטרונית בעיר חיפה בשבת האחרונה. "תחבורה ציבורית בשבת לא צריכה להיות מלחמה בין דתיים לחילונים, יש מקום לכולם", אמרה בטקס ולא שכחה לסייג כי הקו לא אמור גם להפריע לדתיים. "הקו הזה לא מתקרב בשבת לשכונות דתיות וחרדיות, אבל הוא כן מספק שירות הכרחי ומגיע לבית החולים רמב"ם".
בתקופה האחרונה מיכאלי מעוררת לא מעט סערות בנוגע לתחבורה הציבורית בשבת. רק לאחרונה הצהירה השרה בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי הקו האדום (מבני ברק לבת ים) ברכבת הקלה בגוש דן יעבוד גם בסופי שבוע במתכונת מצומצמת ועוררה לא מעט תגובות זועמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה