בחירות 2022

מרב מיכאלי: "אסור לנרמל את הכהניזם שהוביל לרצח רבין"

שרת התחבורה בציוץ תמיכה כלפי קיבוץ איילת השחר על ביטול המפגש של חבר הכנסת איתמר בן גביר: "אסור לנרמל גזענות. אסור לנרמל הומופוביה. אסור לנרמל כהניזם, אותו כהניזם שהוביל לרצח רבין. כל הכבוד להחלטה האחראית של חברות וחברי הקיבוץ"
מערכת ice |  6
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שרת התחבורה, מרב מיכאלי, פרסמה ציוץ שבו שיבחה את קיבוץ איילת השחר על ביטול המפגש שהיה אמור לקיים במקום חבר הכנסת איתמר בן גביר.
"כפיים להחלטת קיבוץ איילת השחר לבטל את הגעתו של בן גביר לכנס בקיבוץ. אסור לנרמל גזענות. אסור לנרמל הומופוביה. אסור לנרמל כהניזם, אותו כהניזם שהוביל לרצח רבין. כל הכבוד להחלטה האחראית של חברות וחברי הקיבוץ".
לאחרונה נמצאת שרת התחבורה מיכאלי תחת מתקפה פוליטית ותקשורתית, כולל מהצד הפוליטי שלה, בעקבות החלטתה להפעלת הרכבת הקלה בתל אביב בשבת. בעיתון הארץ למשל ביקרו אותה על הטיימינג המאוחר שבו בחרה לעשות זאת: "הניסיון של מיכאלי לנהל כעת קמפיין המתבסס על תמיכתה בהפעלת הרכבת בשבת הוא לעג לרש", כתבו בהארץ.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טיפשות ורשעות באדם אחד
    חחח 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש הוכחות שמי שרצח את רבין היו חבריו מכיוון שרצה לסגת מהסכם אוסלו. אהרון ברק המושחת הסתיר זאת. רות דוד סגרה את התיק ללא בדיקה ולכן לא נוגעים בה. איך דליה רבין ואחיה מסוגלים להעלים עין כשדמו של אביהם זועק מהאדמה על שתיקתם.
    סגור
  • 5.
    מרב מיכאלי: "אסור לנרמל את הכהניזם שהוביל לרצח רבין"
    רות 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ‏מכשפה קנאית, ‏לעולם לא תגיעי לקרסוליים של בן גביר. עוכרת ישראל.
    סגור
  • 4.
    אסור לנרמל את הקסטנריזם שגבתה חיים של חצי מיליון יהודים
    אנטי-קסטנר 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשואה והיום יושב.ת בממששת ומכינה סוף קסטנרי עם עם רכבים ורכבות וקרונים וקרונות ל-7.5 מיליון יהודים. צריך למחוק את הקסטנריזם הבוגדני ואת תומכיו.ותיו מהמציאות שלנו. ויפה שעה אחת קודם.
    סגור
  • 3.
    זמנך תם מחבלת
    לירון 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעזה בן גביר נכנס בגדול ומחבלת כמותך כבר לא תוכל לחייך ולנשום זמנך תם
    סגור
  • 2.
    מירב מיכאלי..לא תצליחי לעשות הון פוליטי מיצחק רבין ז"ל
    רני גוטליב 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תצליחי לרקוד על הדם..אתם חיסלתם אותו..כי לא הסכים להתחלף עם פרס ז"ל.. כי לרבין לא היה סיכוי לנצח את נתניהו .. היו בחירות ישירות לראשות המדינה וההפרש היה 25% לטובת נתניהו !! לכן ביימתם אות! שמעתם שיש בחור שרוצה להתנקש ברבין..ואתם במקום לעצור אותו..השתמשתם בו..לצרכים פוליטיים וכמעט הצלחתם עם פרס .
    סגור
  • 1.
    שונאת ישראל קסטנר הצעירה
    ולדמיר 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די נמאס לנו אזרחים מטומטמים של מדינה הזויה.יש לשלוח את שונאת היהודים צואתמול ביחד עם חבריה הלוקים בשינאת יהודים עזה ובכיון אחד לגולאג בסיביר ואתמול !!!
    סגור