תקשורת ומדיה

אלקין: "גם נתניהו חתם על הסכמים חשובים בתקופת בחירות"

"מציע להתאזר בסבלנות": שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, לא מצטרף להתלהבות אישור ההסכם עם לבנון. בריאיון לתכנית הבוקר של קשת 12 הוא ציין כי הוא מחכה לאישור הרשמי ולא שוכח לעקוץ את בנימין נתניהו
מערכת ice | 
זאב אלקין (צילום צילום מסך)
שר הבינוי והשיכון זאב אלקין התארח התוכנית "חדשות הבוקר" עם יואב לימור בקשת 12 ודיבר על ההסכם המתקרב עם לבנון. הריאיון התבצע לפני תגובת הדרג המקצועי של ישראל והשר סירב לברך על המוגמר – "אני מציע לכולנו, גם לאור הניסיון של הסיבוב הקודם, להתאזר טיפה בסבלנות ולראות סופית ובאופן רשמי את האישור הלבנוני".
"אני תמיד מעדיף לקחת טיפה אוויר", צינן אלקין את ההתלהבות מהאישור ומההסכם. "אני נוהג לקבוע עמדה סופית אחרי שאני שומע את כל הפרטים הקטנים". לדבריו, למרות שאינו שמע את כל פרטי ההסכם כנראה שההסכם טוב אם "כל ראשי מערכת הביטחון תומכים בהסכם... כולם תמימי דעים שההסכם נכון וטוב".
ביקורת נוספת שחטף ההסכם הקרב הינו התזמון. הבחירות הקרובות גרמו למבקרים להדגיש כי מדובר פה בפעולה שמטרתה מחטף פוליטי. "החיים במדינת ישראל לא עוצרים. גם בלבנון יש שינויים פוליטיים צפויים", הדגיש אלקין ופירט. "הנשיא מסיים את תפקידו בסוף החודש. ואם ההסכם הזה לא ייחתם עכשיו – הוא לא ייחתם עוד הרבה זמן. לא ברור מתי בפעם הבאה ייבחר נשיא לבנוני", התייחס אלקין למצבה השברירי של לבנון.
בכל מהלך הריאיון עקץ השר את התנפלותו של נתניהו על ההסכם ואמר "סבלנות זאת לא מילה גסה. לא צריכים כמו נתניהו, עוד לפני שהתעדכנת מיד לרוץ ולדבר על ההסכם שאתה לא מכיר את פרטיו". בנוסף, לא שכח לציין כי "גם נתניהו חתם על הסכמים חשובים בתקופת בחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה