תקשורת ומדיה

שיר אלמליח בזוגיות עם כתב חדשות 12? "ימים יגידו"

הדוגמנית התייחסה לגל השמועות סביבה ווסביב גלעד שלמור ושמרה את הקלפים קרוב לחזה: "לא משהו שאני רוצה לדבר עליו עכשיו"
מערכת ice |  2
שיר אלמליח בקמפיין ללי קופר (צילום אלכס ליפשיץ)
לא מעט שמועות התרוצצו בשבועות האחרונים סביב הקשר ההולך ונרקם בין הדוגמנית וכוכבת האח הגדול VIP לשעבר שיא אלמליח, לכתב חדשות 12 גלעד שלמור. במהלך ההשקה לקולקציית חורף 23 של המעצבת האיטלקייה אליזבת' פראנקי שפתחה לראשונה חנות בכיכר המדינה, היא התייחסה בזהירות לנושא.
אלמליח הגיבה לשאלות מה קורה בינה לבין שלמור בצורה מאוד חדה: "מה קורה שם? לא משהו שאני רוצה לדבר עליו", לאחר שנשאלה האם היא מוכנה לאהבה, היא ענתה בפסקנות שמותירה לא מעט מקום למחשבה: "ימים יגידו".

כזכור, רק לאחרונה  אלמליח התארחה בתכניתם של פאולה ולאון רוזנברג ב"קשת 12" והתייחסה לתמונות שלה ושל גלעד שלמור בבילוי שנראה זוגי: "אני תמיד אומרת שאם אני אכיר מישהו והוא ייראה לי טוב ונכון אז סביר להניח שאתקדם עם זה, אבל אני לא מחפשת את זה עכשיו בנרות, אני זורמת". 
על פי אחד הדיווחים בנושא של העיתונאי ערן סוויסה, אלמליח ושלמור נראו יחד בבר בהרצליה: "האם זה יתפתח לקשר רציני? ימים יגידו. מתאימים או לא, מה דעתכם?". כעת, כשהשניים כבר מסכמים דייט נוסף בו נראו מתחבקים וצמודים מאוד, קשה שלא להעריך שהקשר ביניהם מתחמם וייתכן שאפילו למשהו מעבר לידידות קרובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיר המדהימה
    נאוה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לך את כל הטוב שבעולם. כל שתבקשי לו יהיי??
    סגור
  • 1.
    כמה יופי בבחורה אחת , ווואוווו...
    א 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר אותה אישית ולא יודע מה אופיה ואיך היא מתנהגת אבל מבחינה חיצונית היא אחת מחמש הנשים היפות בעולם . וכן היא ישראלית משלנו . כשרואים כמה היא יפיפיה שואלים איך "נוצרת" שלמות כזאת . יאן כי כל היופי הכי מושלם " ניתן רק" לבחורה אחת .
    סגור