תקשורת ומדיה

בן כספית עוקץ: "לא עמד בצום, אז מול האיראנים?"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוחרר הבוקר מבית החולים ונכנס לשיחה של בן וינון: "רגע שאתה מתחיל לתקוף את נתניהו, אני מבין שאין לך תשובות"
מערכת ice |  4
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
ינון מגל ובן כספית חזרו להגיש היום את תוכניתם המשותפת ברדיו 103 ושחחו, איך לא, על העניינים הפוליטיים במדינה שהולכת למערכת בחירות חמישית בתוך כשלוש  שנים. 
בתחילה דנו השניים על מצבו הבריאותי של יו"ר הליכוד והאופוזיציה בנימין נתניהו, לאחר שחש ברע אתמול (רביעי) במהלך הצום עת שהה בתפילה בית הכנסת.
"נו, מה שלומו? מה אתה יודע?" שאל בן. "מה יש להגיד? ולמה זה כל כך מעניין אותך?", השיב ינון. "אם נתניהו לא הצליח לעמוד מול הלחץ של הצום, איך הוא יתמודד עם הלחץ של האיראנים", הסביר כספית. "מצחיק מאוד - למה, לפיד זה שהצליח? ברגע שאתה מתחיל לתקוף את נתניהו, אני מבין שאין לך תשובות", הגיב מגל. 
 

כזכור, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחרר הבוקר מהמרכז הרפואי שערי צדק לאחר שממצאי הבדיקות שעבר היו תקינות. נתניהו שב לשגרה וכבר נצפה הבוקר בפעילות ספורטיבית שכללה הליכה וריצה קלה. 
מהליכוד נמסר כי "נתניהו הודה לפרופ' מרין מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, ד"ר אלעד אשר מנהל טיפול נמרץ לב, ד"ר אמיר אורלב מנהל המחלקה הקרדיולוגית ולכל הצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי".
מנכ"ל שערי צדק פרופ' מרין: "אני מודה לצוות הרפואי והסיעודי על הטיפול המסור ומאחל למר נתניהו בריאות טובה וגמר חתימה טובה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יותר מדי סיגרים שמפניה וגלידת פיסטוק (ותככים). (ל"ת)
    אמונה 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    האם יש גבול לשנאה?
    מרגלית 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יישרכח ינון!
    סגור
  • 2.
    ביבי וביידן: שני זקנים שגמרו את הסוס
    אלישע 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עשו את שלהם. יאללה... פנו דרך לדור העתיד.
    סגור
  • 1.
    חפרפרת
    יעקב 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן כספית.בן.....
    סגור