תקשורת ומדיה

דוד ורטהיים על הריאיון עם יו"ר רשת: "מביש, בדיחה"

עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים קרא את הריאיון בגלובס עם יו"ר רשת 13 ולא יכול היה לשתוק בנוגע לראיון המלטף. בסדרת ציוצים הוא תקף את "הריאיון המביש בגלובס"
מערכת ice | 
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, התראיין לגלובס כחלק מראיונות החג מול הדס מגן, אך התגובות לריאיון לא היו אוהדות. דוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז'ה, תקף את "הריאיון המביש בגלובס". לטענתו, גלובס הלבינו את כשלונו המהדהד בניהול רשת 13.   
הוא דואג להדגיש כי טענתו אינה למראיינת "לא מאשים את הכתבת" וטען כי הכתבה המלטפת הגיעה "אולי כחלק מאיזו הסכמה 'הבנה' מוקדמת עם דוברו אלי קמיר. אחרת לא ברור באיזה עולם הדבר הזה מתקיים".
ורטהיים כותב "בתמצית: לצד אינספור מחמאות, ערימה של טעויות עובדתיות שנותרו ללא מענה וללא עריכה מקצועית: לא נשאל אפילו למראית עין על האינטרסים הכלכליים פוליטיים של בלווטניק ועל האחזקות שלו בחברות ישראליות נוספות שזכו ללא מעט הטבות (וביקורת ציבורית) – אשכרה התעלמות מוחלטת מהפיל הלבן שבחדר ועוד בעיתון כלכלי".
"לא נשאל על ירידת הצפייה הדרמטית בחדשות מאז המיזוג, על תהומות הרייטינג בפריים..." המשיך והציג דוגמאות לשאלות שהיו צריכות להישאל ולא נשאלו. גם לאמת עם עובדות לא אימתו – "מדבר על 'החלפת בן טל'- שבפועל בן טל עזב בגלל התערבותו הבלתי פוסקת בתכנים (כן, גם בחדשות), מדבר על הפסדיות של חברת החדשות כשחברת החדשות לא אמורה להיות רווחית, אלא מאוזנת והייתה כך".
 
גם על הצגת הצלחות לא לו ורטהיים מצביע ומחזק את טענתו כי הריאיון היה מלטף ויחצני. "רומז על ההצלחה של הישרדות – אבל היא הייתה של המנכ"ל יוסי ורשבסקי או על ההצלחה של האח הגדול – אבל היא של בן טל ועמי גלאם". וסיכם את סדרת הציוצים ב"בדיחה. לא בטוח עד כמה מצחיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה