תקשורת ומדיה

סיון כהן בתגובה מפתיעה לסערת הכלה ועומר אדם

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה, התייחסה לנושאים החמים באקטואליה הישראלית ופסקה כי הרשת החברתית הצעירה היא זו שעל פיה יישק דבר
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
מגישת הטלוויזיה, העיתונאית ושדרנית הרדיו, סיון כהן סבן, שיתפה את הטייק שלה על הנושאים שנמצאים על סדר היום במדיה הישראלית וקבעה שפלטפורמת הטיקטוק, היא זו שקובעת כאן הכל. כך היא כתבה: "הכלה, הדר מוכתר ושאר ירקות. אם לא הבנתם, מי שקובע את סדר יום היום בישראל זה ה...טיקטוק!".

ב"כלה", היא כמובן מתכוונת לכלה שהתפרסמה מצילומי החתונה שלה, בהם היא הביכה את עומר אדם. לגבי הדר מוכתר, כהן כנראה התכוונה לשערוריות האחרונות בהן הפוליטיקאית הצעירה הייתה מעורבת, כאשר נחפשה על ידי מצלמה נסתרת כתומכת בבנימין נתניהו ובתיעוד נוסף, נראתה עובדת שלה מדפיסה מודעות מפוברקות כנגד מוכתר.
 
בהתייחסות האחרונה של סיון כהן לענייני היום באקטואליה, היא המליצה לאיילת שקד לקחת פסק זמן מהפוליטיקה, כאשר צייצה בטוויטר: "איילת שקד היא אישה סופר מוכשרת, לא סתם דיברו עליה כראש ממשלה אופציונלית. אבל, סיכוי גבוה שבסיטואציה הנוכחית היא תתבזה. עדיף לה לפרוש, לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולחזור בכוחות מחודשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשפליטות ופליטי האח הגדול הופכים להיות כוכבים וכוכבות
    מיכל 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מגוחך וכן כוכבי הטקטוק... עושים תכנית ליווי לאחת בשם טליה עובדיה, כאילו המציאה משהו חדש. בסך הכל עישנה ואכלה גזר שלושה חודשים באח הגדול...
    סגור