תקשורת ומדיה

קבוצת קסטרו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פלייקארד

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין קבוצת קסטרו-הודיס על כל מותגיה לבין FLY CARD, מחזיקי כרטיס האשראי יצברו פי 5 נקודות טיסה, על כל רכישה במותגי האופנה של קבוצת קסטרו- הודיס

מערכת ice | 
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס (צילום רפי דלויה)
הסכם שיתוף הפעולה מעניק למותגי קבוצת קסטרו-הודיס בלעדיות בהטבות ללקוחות FLY CARD.
רון רוטר, מנכ''ל קבוצת קסטרו-הודיס: ''אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על, FLY CARD, שיעניק לקהל הלקוחות של הקבוצה הטבות שוות במיוחד. מדובר בחיבור בין מותגים מובילים, המבטיח ערך מוסף אמיתי לקהל הנוסעים הישראלי. עוד הוסיף רוטר כי בהמשך יורחב שיתוף הפעולה בין הגופים, עם הצעות ערך נוספות בחנויות הקבוצה ובצי המטוסים של אל על''.

רונן גלפרין, מנכ''ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד: ''אנו מברכים על שיתוף הפעולה המשמעותי עם קבוצת קסטרו הודיס המאגדת את מותגי האופנה והלייף סטייל האהובים ביותר. שיתוף הפעולה מעניק ללקוחותינו מעטפת רחבה ומגוונת לקנייה חכמה הכוללת צבירה ומימוש נקודות כמעט בכל עולמות הצריכה, בדגש על לייף סטייל ואופנה. כרטיס פליי קארד, שנחשב כבר שנים למועדון הצרכנות החכם והמשתלם ביותר בארץ, ממשיך וימשיך להציע ערך מוסף גבוה ללקוחותיו, הכולל הזדמנויות מימוש והטבות
נחשקות בכל עונות השנה''.
שיתוף הפעולה יחל ב 1.9.2022 ויקבל ביטוי במגוון פעילויות והצעות ללקוחות FLY CARD. מחזיקי כרטיס FLY CARD יוכלו להנות בצבירת פי 5 נקודות בכל רכישה מותגי קבוצת קסטרו – הודיס: קסטרו, קסטרו HOME, הודיס, קרולינה למקה ברלין, אורבניקה, טופטן, איב רושה, קיקו מילאנו – בכ -400 חנויות ונקודות מכירה בפריסה ארצית, וכן באתרי האינטרנט של המותגים.
מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה יותר מ-2.5 מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-330 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס המרכזי בשימוש היומיומי של הלקוחות. כרטיס האשראי פליי קארד מעניק מגוון הטבות ייחודיות, לרבות קצב צבירה מהיר יותר ותנאי מימוש טובים יותר בעולמות התרבות, התיירות והצרכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה