תקשורת ומדיה

נועה קירל מרגשת: "זה ייצרב בנשמה שלי"

הופעת הענק שלה בפארק הירקון מאחוריה וכעת הזמרת שעשתה היסטוריה מסכמת: "תודה לכם!!! שפיניתם מהזמן, רכשתם, הגעתם לחלוק איתי את הקסם המיוחד הזה. הרגשתי כל אחד ואחת מכם נהנים איתי, צוחקים איתי, בוכים איתי ואוהבים אותי
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
יממה חלפה מאז המופע שלה ונועה קירל סיכמה אמש ׁ(חמישי) את מופע הענק שלה בפארק הירקון לעיני 33 אלף מעריצים שגדשו את המדשאות ולקחו חלק באחת ההופעות ההיסטוריות של זמרת בגילה בישראל.
קירל כתבה: "וואו. אתמול הרגשתי בפעם הראשונה מהו אושר. הגשמתי את החלום הכי גדול שלי ועמדתי על הבמה הענקית הזאת אל מול 33,552 אנשים. מעולם לא נהניתי, התרגשתי, שרתי, רקדתי, בכיתי, צחקתי ובעיקר הרגשתי ככה מעולם. אני רוצה להודות להפקה המטורפת שהגשימה לי את החלום ללא פשרות וגרמה לי להרגיש הכי אהובה, שמורה ועטופה שיש".
 
עוד כתבה: "לכל מי שעמד על הבמה הזאת יחד איתי ומאחוריה שנתן את הלב והנשמה שלו, עבד ימים ולילות, השקיע, חשב על כל פרט ופרט כדי שהדבר הזה יהיה לא פחות ממושלם. למשפחה שלי ולצוות שלי שעטפו, הכילו, שמרו ודאגו לי כל רגע נתון. ותודה לכם!!! שפיניתם מהזמן, רכשתם, הגעתם לחלוק איתי את הקסם המיוחד הזה. הרגשתי כל אחד ואחת מכם נהנים איתי, צוחקים איתי, בוכים איתי ואוהבים אותי. אני אוהבת אתכם מיליונים ומודה לכם זה כל כך לא מובן לי מאליו! תודה שאפשרתם לי לפתוח את הלב שלי על הבמה הזאת".

לסיום כתבה: "עבדתי כל כך קשה בשביל הרגע הזה ואין גאה ממני להיות האישה הראשונה שעומדת על הבמה הזאת בישראל , ואמן שרק יגיעו עוד ועוד נשים . כולכם חלק מההיסטוריה הזאת! זה רגע שלעד יצרב בנשמה שלי וילווה אותי כל החיים. שלכם, נועה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועי
    אמונה 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מושלמת
    סגור