תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני זוכה לאיום: "קיבלת כסא, רוצה גם שולחן?"

אושיית הרשת חשף שיחה עם פעילת לה"בה וטען: "כשקולטים שליצור הפרימטי הזה יש זכות בחירה - מבינים את הבעייתיות בדמוקרטיה הישראלית. אגב, היא היתה אמורה לשפוך את משנתה בתוכנית שלי באונליין TV, אך ברגע האחרון ברחה כמו  יודו-פשיסט מצוי"
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אחת מחברי ארגון לה"בה שוחחה עם אמיר חצרוני בוואטסאפ ובטח תיארה לעצמה שהשיחה תגיע גם לרשתות החברתיות. הפרופסור הפרוקטיבי שהפך לאושיית רשת, הוסיף גם מה הוא חושב על טיב הדברים שהופנו אליו.
הפעילה כתבה: "חצרוני אני חושבת שכל הערבים צריכים למות", בהמשך כתבה: "אני חושבת שקיבלת כסא בראש זה מצוין, אתה רוצה גם שולחן?", לאחר מכן הקליטה לו הודעה ושלחה לו הודעות נוספות: "אני יכולה להתקשר?", "חצרוני?" ולסיום ביקשה: "אני רוצה שתגיע איתי לשער שכם".
 
חצרוני שחשף את השיחה בטוויטר כתב: "קבלו את אור מארגון "להבה". כשקולטים שליצור הפרימטי הזה יש זכות בחירה - מבינים את הבעייתיות בדמוקרטיה הישראלית. אגב, היא היתה אמורה לשפוך את משנתה בתוכנית שלי באונליין TV, אך ברגע האחרון ברחה כמו  יודו-פשיסט מצוי".

עוד כתב: "פינה חדשה שבה אני מנציח ימין יודו-פשיסטי לכאורה שחושש להתעמת איתי מול המצלמות. זה הזמן להזכיר שהערבי הטוב יוסף חדאד הבטיח להתעמת - אך נעלם אל האופק, כמו הערבים בנאכבה של 1948".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה