משפט

אמיר חצרוני יתבע את סנופ דוג? "סרטון מעליב ומכפיש"

הראפר המוכר העלה את הסרטון של אושיית הרשת סופג כיסא לראשו ומחבק את קובי סויסה וחצרוני מגיב: "מתאר אותי חזותית בסגנון של סרטים נאציים ידועים לשמצה, וגורם לי נזק כבד. אין לי ספק שהזמר העלה אותו מבלי שהבין את ההקשר. כתבתי לו כדי שיבין ויפעל בהתאם!"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
אמיר חצרוני כבר לא מוכר רק בתוך תחומי ישראל, בזכות סנופ דוג הוא כנראה יהפוך לסנסציה בינלאומית, אולי אפילו יחד עם קובי סויסה. הראפר שיתף באינסטגרם את סרטון הכיסא של חצרוני וקובי סוויסה והביא אותו לעיני עשרות מיליוני מעריצים.
אושיית הרשת, הפרופסור חצרוני כתב בטוויטר שלו, עם תיוג של הראפר מהמוכרים בתבל: "כידוע, זמר הראפ הטבעוני המפורסם סנופ דוג העלה סרטון בכיכובי. מדובר בסרטון מעליב ומכפיש".
 
עוד הוסיף חצרוני: "מתאר אותי חזותית בסגנון של סרטים נאציים ידועים לשמצה, וגורם לי נזק כבד. אין לי ספק שהזמר העלה אותו מבלי שהבין את ההקשר. כתבתי לו כדי שיבין ויפעל בהתאם!".

במקביל צייץ אגב: "לומר שתחבורה ציבורית זה העתיד ומכונית זה העבר זה כמו לומר שקיבוץ שיתופי זה פורמט כלכלי מנצח. צריך לתת גם ללוזרים דרך להתנייד, אבל אל תכריחו את מי שיכול ומוכן לשלם על רכבמפרטי להידחק עם פועלי בניין מהשטחים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרופסור גזען
    עמי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין איך איש אקדמיה שקורא לעצמו פרופסור מדבר כך על פרפריה ומעליב אוכלוסייה שלמה וגזענות זו מילה קטנה שח שחים מעיירות שהודגשו ,תתעוררו לפי שזה יהיה מאוחר ותגיבו למפלצת זו עטופת שנאה ,אדם זה יש להוריד את התארים שקיבל בחינם ללא מאמץ מאנשים הדומים לו ולדעותיו אדם נבזה וגזען
    סגור
  • 2.
    חצרוני זה זבל ולא אורגני (ל"ת)
    Polish 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איה! (ל"ת)
    אמיר חזירוני 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור