תיירות

חצרוני נגד השכנים: "פושעי מלחמה בצנחנים שהפכו לנרקומנים בסוטול"

אמיר חצרוני עלה על מטוס וגילה מי השכנים החדשים שלו לטיסה בת מספר שעות, "אני בשורה ראשונה - מושב סלב, הם - נרקומנים פושעי מלחמה"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
אמיר חצרוני ממשיך באמירות בוטות כלפי קהלים ישראלים ואחרי שעלה על מטוס שיתף את עוקביו, "בדרך לפורטוגל. אני בשורה הראשונה - מושב סלב. מאחוריי יושבים עובדי מחלקת המקוואות של עיריית נתיבות שיצאו לטיול שנתי לקברי צדיקים מסלסלים מזמורים של קרליבך בסגנון עומר אדם. מאחוריהם נרקומנים צעירים בסוטול שרק לפני שנה היו עדיין פושעי מלחמה בצנחנים בדרך לפסטיבל "בום" מצטרפים בביט".
לאחר שיצא נגד כל מגזר וסקטור כזה או אחר בישראל, אמיר חצרוני תקף השבוע את המסתננים מארצות אפריקה. חצרוני שיתף כתבה מאתר ynet שבה דווח שמתוך אלפי בקשות של פליטים אפריקאים להיכנס לישראל, רק 39 אושרו.
"מקומם הטבעי של אפריקאים עניים חולי איידס באפריקה". כתב חצרוני בחשבון בטוויטר שלו, "הקטע שהם מספרים שהם 'פליטים' אמנם מרגש טיפה יותר ממרוקאים מהקריות שאונסים תיירת בקפריסין, ואז שמים כיפה והולכים לבית חב"ד - אבל זו לא סיבה לאזרח אפריקאים בישראל. גם לא ברור למה אסור לקרוא להם כושים - כמו שאסור יהיה לומר שאני נמוך."
נזכיר כי רשות האוכלוסין וההגירה הכריזה בחודש שעבר על מבצע בו תעודד הרשות יציאה מהארץ מרצון לאזרחים השוהים שלא כחוק בישראל. במבצע, שייפתח ביום שישי הקרוב ויימשך עד לחודש נובמבר, תקבל כל משפחה פיליפינית עם ילדים מענק של 5,000 דולר במקרה שתעזוב את הארץ מרצונה.
על פי נתוני הרשות, נכון לשנות 2020, ישנם בישראל כ-30,000 מהגרי עבודה לא חוקיים, ואותם מנסות הרשויות להרחיק מהארץ. בינואר 2018 אושר בממשלה ההסכם שיגרש את העובדים הלוא חוקיים לרואנדה. גם אז הוצא מענק במתכונת דומה, על סך 3,500 דולר. גם רואנדה עצמה היתה אמורה לגזור קופון כשקיבלה על כל אדם שתקלוט 5,000 דולר. אך בסופו של דבר התכנית לא יצאה לפועל בגלל לחץ אירופאי שהופעל על נשיאת רואנדה וההסכם קרס.
 
חצרוני, אגב, לא שכח היום כתב פוסט על צום י"ז בתמוז החל היום (נדחה), וחצרוני הגיב, "אז הרסו בית מטבחיים עם סניטציה גרועה והקימו במקומו מקדשון עם פסלים לא הכי יפה באוריינט - אבל חמוד. מה יש לצום?"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פסולת אנושית
    ישראלי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא צריך ללכת עם המבט כלפי מעלה כי הוא תמיד בפוטנציה לקבל משהו לראש....
    סגור
  • 2.
    לכנות את חצרוני גס רוח הוא ביטוי המהווה עלבון לרוח. (ל"ת)
    זוקף נופלים 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    היטלר בהתגלמותו,למה נותנים במה (ל"ת)
    לתשוש נפש ממורמר? 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור