תקשורת ומדיה

מגל וריקלין מפרגנים לסילמן: "ברוכה הבאה חזרה למחנה הימין"

אנשי התקשורת מהימין מברכים על פרישת עידית סילמן מהקואליציה. "עדיף מאוחר, ועת לכל זמן. עכשיו עֵת לַחֲבוֹק"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
העיתונאי והמגיש ינון מגל, שלא מסתיר את תמיכתו במחנה הימין ובאופוזיציה, בירך היום את יו"ר הקואליציה עידית סילמן שהחליטה לפרוש מתפקידה ומהקואליציה, והותירה את הממשלה ללא רוב בכנסת. 
מגל כתב בטוויטר שלו: "לכל אחד הקו האדום שלו. וכל הכבוד לעידית סילמן ששרטטה את שלה הבוקר בחדות. עדיף מאוחר, ועת לכל זמן. עכשיו עֵת לַחֲבוֹק". גם איש התקשורת בועז גולן כתב: "שכוייח סילמן. עכשיו התור שלך אורבך. תתחילו להתעורר."
עוד אחד שברך על הפרישה הוא מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין שכתב: "לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם. והחשבונות שצריך לעשות עוד יעשו. אבל כעת נאמר בקול גדול: ברוכה הבאה עידית סילמן חזרה למחנה הימין. כי הפלת הממשלה הרעה הזו היא הדבר הכי חשוב. למען עם ישראל. התחלה טובה"

בעוד במחנה הימין חוגגים את הפרישה שנתנה סיכוי להפלת הממשלה, בקואליציה אובדי עצות, ולמעשה לרשות רה"מ בנט חמישה מנדטים בכנסת בלבד. העיתונאי חיים לוינסון עקץ בטוויטר: "הגופות בבוצ׳ה במצב טוב יותר מבנט."
מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה וינשטיין הגיבה לפרישה ברדיו 103: "מאוד הופתעתי. היה נראה שזה באוויר, אבל חברתי עידית סילמן בדר"כ עושה דברים בצורה יותר מדורגת. אני יודעת שנעבוד קשה כדי לדלג גם על המשוכה הזו בעבודה קשה, בטוחה שיהיה בסדר".
בהודעת הפרישה הרשמית של סילמן נכתב: "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל. לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה. אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך. הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב מאוד עידית (ל"ת)
    יופי עידית יופי 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בנט חשב שלבגידה בימין אין מחיר-טירוף חמץ מר"ץ החיש הקץ (ל"ת)
    איתן 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור