תקשורת ומדיה

טל שורר תוקף: מפקד כלא גלבוע? היחצ"ן הטוב בישראל

כתב הספורט והטכנולוגיה של חדשות 13 תקף את מפקד כלא גלבוע לאחר הפרסומים של כתב וואלה! לירן לוי. לטענת שורר העדות של מפקד כלא גלבוע על סרסור הסוהרות היא ספין
מערכת ice |  4
טל שורר, כתב הספורט והטכנולוגיה של חדשות 13 (צילום מסך ערוץ רשת 13)
כתב הספורט והטכנולוגיה של חדשות 13, טל שורר, תקף היום (חמישי) את מפקד כלא גלבוע גונדר פרדי בן שטרית. לדבריו של שורר, בן שטרית יצר "ספין" בכדי להעלים את המחדל של בריחת שישה האסירים הביטחוניים מהכלא וחשף מחדל נוסף שקרה טרם מינויו, סערת סרסור הסוהרות שכתב הפלילים והמשטרה של וואלה! לירן לוי חשף ב-2018. 
שורר כתב היום בדף הטוויטר שלו: "מפקד כלא גלבוע הוא איש יחסי הציבור הטוב בישראל. מזמינים אותו להיחקר על מחדל בריחת האסירים בתקופתו. מכיוון שזה ביזיון הוא שולף ספין שבמהותו הוא: 'מה באתם עליי? אצל המפקד הקודם ׳סרסרו׳ בסוהרות'. ואז כולם מדברים על 'הסרסור'. ממש ההגדרה המילונית לספין".
 
כזכור, כתב וואלה! לירן לוי חשף כבר ב-2018 כשהיה בערוץ 20 את התופעה של סרסור הסוהרות לטובת הצרכים המיניים של האסירים הביטחוניים בכלא גלבוע. לפי לוי, השיבוץ של הסוהרות נעשה לפי בקשות ספציפיות של אסירים ביטחוניים. 
אתמול לוי פירסם את העדות של מפקד כלא גלבוע שתחת פיקודו ברחו שישה אסירים ביטחוניים. בעדות שלו הוא התייחס לפרשה השנייה בכלא גלבוע שלא קרתה תחת פיקודו ואמר על כך כי: "סירסרו בחיילות חובה על מנת לספק חיילות חובה למחבלים לצרכים מיניים. אירוע הסרסרות זה היה אירוע מכונן".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב שהוא הפיץ את המיקרה האומלל
    נכון אבל 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהפרקליטות מיסמסה . עכשיו יהיה קשה להתעלם ולהעחים את הביזיון.
    סגור
  • 2.
    מה אתה אומר שורר?הסוהרות שקרניות?
    הטבח השבדי 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתביש לך.אם יש לך הוכחות,תפרט
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השדרן -עוד שופר של ה"גילדה" המסואבת של הטייקונים והפריבלגים מהאלפיון העליון . אלה שחושבים שהם יודעים בשבילנו - מה נכון , מה חשוב , מה טוב לנו . נמאס מ"הגילדה" גם בתקשורת הממוסדת , גם בפרקליטות , גם באקדמיה - מנסים בשבילנו מה נדע , ואפילו מנסים להחליט בשבילנו מה נחשוב
    סגור
  • לאיפוא היא שולחת את הבת שלה. (ל"ת)
    תדע כל אם יהעבריה 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור