תקשורת ומדיה

סכסוך פנימי בממשלה? "לשר הבריאות יותר חשוב לנסוע לרמאללה"

בעקבות התקלות החמורות באפליקציית הרמזור שבאמצעותה מונפקים התווים הירוקים החדשים, סגן השר אביר קארה יוצא למתקפה חריפה נגד שר הבריאות ניצן הורוביץ
מערכת ice |  2
ניצן הורוביץ (צילום מתוך 'אנשים', קשת, ערוץ 2)

סגן השר אביר קארה יצא במילים חריפות הגד שר הבריאות ניצן הורוביץ, זאת לפי פרסום של צילום מסך משיחת וואצאפ פנימית שפירסם עמית סגל בערוץ הטלגרם שלו. קארה תקף את השר וכתב, "התו הירוק קרס, מיליוני ישראלים לא מצליחים להנפיק ומאות אלפי בעלי עסקים עם סימני שאלה", כתב סגן השר.

"אבל לשר הבריאות לא דחוף לטפל בזה. יותר דחוף לו לנסוע לארוחת ערב אצל ראש רשות הטרור ברמאללה. צריך להיות ברור מעכשיו: אני אוודא אישית שלא יהיה אף בעל עסק שיקבל השבוע קנס בגל להבלאגן הזה. התו הירוק חשוב! לשמור על הבריאות זה חשוב!"
עוד הוסיף קארה וכתב, "כולנו צריכים לעבוד יחד כדי להוריד תחלואה, עודד אנשים להתחסן ולשתף פעולה כדי לנצח. אבל לא נסכים שיהיו קנסות בגלל שיותר חשוב לנסוע לרמאללה מאשר לפתור את הכשל הזה".

צילום ההודעה של אביר קארה, מתוך הטלגרם של עמית סגל

הביקורת החריפה של קארה מגיעה אחרי שהיום בחצות פג תוקפו של התו הירוק שניתן למתחסני שתי המנות הראשונות של חיסון הקורונה. החל מהיום, תוקף התו הירוק יחודש רק עבור מתחסני המנה השלישית בטווח הגילאים שזכאים לקבלת החיסון. בשל השינוי המהותי הזה שמשפיע על ההתנהלות במרחבים הציבוריים נוצר עומס על אתר משרד הבריאות ואפליקציית רמזור שאמורה להנפיק אתה התו הירוק החדש קרסה, כך שהמוני ישראלים נמצאים נטולי תו בזמן שהם זכאים לו.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התו הירוק
    אחת שאחכפת לה 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קארה מאד צודק שר הבריאות נבחרת לטפל במשרד הבריאות ולא באבו מאזן. תרד מהעץ לפני שתיפול. אתה מגזים הוצאת תו ירוק חדש תעמוד מאחוריו שכולם יקבלו אותו. אתה לא יכול להרוס את המשק כי חשוב לך לפגוש בעוכר ישראל. הגזמת. הצדינה שלנו לא למכירה ולא לחלוקה.
    סגור
  • 1.
    ממשלה בינונית מינוס
    אלי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך הורוביץ מקבל בסקרים 46 אחוז על תיפקוד טוב בשעה שלא עשה עד עכשו שום דבר משמעותי
    סגור