תקשורת ומדיה

אדוה דדון תקבל פרס על "הנוכלים" וזה הסכום שתגרוף

עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון עתידה לקבל בחודש אוקטובר הקרוב פרס על פעילותה העיתונאית בסדרת "הנוכלים", זה הסכום שיוענק לה במעמד
שירה יום טוב |  3
אדוה דדון (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
פרס אגודת העיתונאים וכנס אילת לעיתונות על-שם ג׳יי בושינסקי לעבודה עיתונאית ומצויינות בתקשורת, יוענק בפעם הראשונה לכתבת חברת החדשות של ערוץ 12, אדוה דדון על סדרת התחקירים "הנוכלים" בהגשתה. ועדת הפרס נימקה את הבחירה בדדון,"אדוה מגלה נחישות ואומץ לב יוצאי דופן בכתבות התחקיר וההתחקות אחר נוכלים, שרלטנים ורמאים. בכך יש משום תיקון עוולות חברתיות". סכום הפרס, שיוענק לדדון, עומד על 30 אלף שקלים.
סדרת התחקירים בהובלתה והגשתה של דדון משודרת מעת לעת במסגרת המהדורה המרכזית של חדשות 12, כשבמסגרת הסדרה חשפה דדון נוכלים מתחום הצרכנות. תיעודי הסדרה חושפים סיטואציות מורכבות וקשוחות שדדון עומדת בהן בזמן הצילומים ועוררו רושם רב סביב העיתונאית. 
 
דדון הגיבה על הזכייה ואמרה, "אני נרגשת מאוד ומוחמאת מבחירתכם בי על עבודתי העיתונאית ומקווה להמשיך בה בהתמדה, מתוך אמונה בשליחות ובדרך. אני מודה למנהליי, אבי וייס וגיא סודרי, ולצוות ״הנוכלים״ אייל רבי-ספרן, הראל נצר וגלית אביים שחורי".
כמו כן, במהלך הכנס יוענק פרס משותף לשתי עיתונאים נוספים: חיים אתגר מקשת 12 וגיא לרר מרשת 13, שפירסמו כל אחד בתוכניתו את פרשת שי אביטל במקביל. על חשיפה זו בחרה אגודת העיתונאים להעניק להם את הפרס במשותף ונימקה, "עבודתם העיתונאית הביאה יותר מ-20 נשים למסור עדות ולהגיש תלונות במשטרה נגד סוכן הדוגמניות, שנמלט לתורכיה לאחר חשיפותיהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה פרס?
    ירדנה 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אדוה דדון שרודפת אחרי אנשים ולחלקם הרסה את החיים ללא הסבר וללא סיבה ולא הסבר. לא ברור ממי קיבלה אינפורמציות ומי מימן זאת. מה שכנראה מעניין אותה זה להשחיר פני אנשים כדי לקבל רייטינג ומחיאות כפיים. לא מגיע לה פרס כספי אלא אות קין וקלון. אולי גם פעם ירדפו אותה ויעלילו עליה עלילות אז תבין את מעלליה
    סגור
  • מה את מבלבלת במוח
    לירדנה 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את גם נוכלת בעצמך? הכתבה הבאה עלייך
    סגור
  • 1.
    "שתי עיתונאים"
    שמי 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בוקר טוב שירה יום טוב. שני עיתונאים, לא שתי.
    סגור