תקשורת ומדיה

בן כספית: "בנט נכנע", ריקלין: "ברוכה הבאה איילת הביתה"

העיתונאי עוקץ את יושב ראש ימינה על החזרה לדיבורים עם נתניהו. חיים לוינסון הצטרף לעקיצות, אבישי בן חיים עם פרשנות שונה: "הרגש הלאומי של נפתלי בנט ואיילת שקד ניצח" | צפו בתגובות של אנשי התקשורת
מערכת ice |  3
בן כספית, שמעון ריקלין (צילום מתוך אתר 103FM, פייסבוק/שמעון ריקלין)
לאחר שהיום (חמישי) פורסם כי נפתלי בנט ואיילת שקד ראשי מפלגת ימינה החליטו לחזור בהם מהקמת ממשלת השינוי עם יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד ולחזור לשיחות עם נתניהו לאחר הצבעה בעד בחירות ישירות והתמכות על רע"מ.  אנשי התקשורת מגיבים למהלך. 
שדרן הרדיו והעיתונאי בן כספית עקץ ורמז כי כל ההתחממות הביטחונית קרתה בכדי ללחוץ את בנט: "טוב, אז אפשר להפסיק את 'שומר החומות' בעזה. בנט נכנע". דן מרגלית תקף גם כן: "נא להכיר את המנהיג החדש של ימינה: נפתלי בנט-לוי-אבקסיס. עיסוק: עבד פעם - עבד תמיד".
 
העיתונאי אבישי בן חיים לעומת זאת שמח: "הרגש הלאומי של בנט ושקד ינצח. עוד מעט קט הרגש הלאומי העמוק והאידאליזם הבוער של נפתלי בנט, איילת שקד וחבריהם מתן כהנא, עידית סילמן, אביר קארה, וניר אורבך יכריעו את הכף, והם יתייצבו במקום שבו החינוך הציוני מהסוג שהם קיבלו כל החיים שלהם יחייב אותם להתייצב: בחזית הנהגת המחנה הלאומי".
הפובליציסט שמעון ריקלין יצא בשורה של ציוצים: "ימים הרי גורל לפנינו. והויכוחים לשם שמיים. והגיע הזמן להתאחד בנושא זהותה היהודית של המדינה. ולהניח לויכוחים הפנימיים מול האתגר שמציב היום יום. לכן אני מקדם בברכה את הודעתו של בנט שממשלת השינוי ירדה מהפרק ועל חזרתו לגוש הימין בראשות נתניהו יהיו עוד בירורים. אבל כעת נאמר: ברוך השב".
בציוץ נוסף כתב: "מרגע זה מבחינתי אין בנטיסטים ואין ביביסטים ואין מריבות עם אף אחד שרואה את עצמו בגוש שנאבק על המדינה הציונית. וחשובה לו שגשוגה וקידומה והצלחתה של המדינה היהודית היא מדינת ישראל. זה הרבה יותר גדול מכולנו. הטו שכם והצטרפו. כי המערכה כבדה והכוחות שנגדנו חזקים. חזק חזק ונתחזק". בעוד ציוץ המשיך: "שומע שלאיילת שקד היה חלק חשוב בהחלטה לחזור לגוש הימין. אז ברוכה הבאה איילת הביתה. ועכשיו בכוחות משותפים נתרכז במאבק האמיתי. קדימה" .
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ימין
    יפה 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארור כספית ברכה איילת
    סגור
  • 2.
    בנט ראש סיכה
    שמואל 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי המלך הוא אמר בטלויזיה שבנט ראש סיכה אבל רוצה להיות ראש ממשלה ביבי תן לבנט סוף שבוע בבלפור ושלח אותו לאחר מכן לכל הרוחות. לשם הוא שייך רק שיוריד את הכיפה לפני כן. ושלא ישכח לבקש ממך סליחה פשוט אפסים לרגליך ישר כוח ביבי מקווה שתחזיק עוד 100 שנה . אין לך מחליף מבין כל הסובבים אוך בנט עבד כי ימלוך
    סגור
  • 1.
    בושה לך
    אזרח מודאג 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריקלין אחרי כל ההכפשות על בנט ועל איילת שקד אתה עוד יכול לפנות אליהם כאילו לא קרה כלום אתה צבוע ואני רוצה לומר לכל הקוראים ולך בפרט הכיפה שלך על הראש זה לשם עסקים ולא לשם שמיים ואני גאה עם כיפה על הראש יש לי תורה ומצוות וי לי אמונה בקדוש ברוך הוא לך אין אלהים אתה בתחפושת דע לך פורים עבר צבוע שפל
    סגור