תקשורת ומדיה

אלדד יניב תוקף את בן גביר וסמוטריץ': "הפירומנים של נתניהו"

איש התקשורת תקף את שני חברי הכנסת של הציונות הדתית. יאיר גולן: "מעניין ששבוע בו אמורים להחליף את נתניהו פורצת מלחמה". סמוטריץ' בתגובה: "איילת, מתן, ניר ועידית? איך  אתם מסוגלים לחשוב בכלל על להקים איתו ממשלה?"
מערכת ice |  4
אלדד יניב בן גביר וסמוטריץ (צילום פייסבוק)
ברקע המצב הביטחוני בארץ ההאשמות של מובילי דעת קהל אחד כלפי השני לא מפסיקות כאשר גם הסיקור התקשורתי של האירועים נמצא במוקד.
אלדד יניב  העלה אחר הצהרים (חמישי) תמונה של  חברי הכנסת איתמר בן גביר ובצאלאל סמוטריץ' בחשבון בטוויטר שלו ותקף: "שני הפירומנים, מנהיגי העליונות היהודית, בנגביר וסגנו סמוטריץ׳, שהבעירו את המדינה בשביל אבא נתניהו."
עוד קודם לכן ברקע הדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת על המצב הביטחוני בעקבות ההתפרעויות של ערבים ויהודים ביומיים האחרונים כתב חבר הכנסת יאיר גולן ציוץ ובו תהה איך בשבוע בו אמורים להחליף את נתניהו פורצת מלחמה: "איך יכול להיות שדווקא בשבוע שבו המו"מ הקואליציוני להחלפת נתניהו היה אמור לשאת פרי, פורצת לחימה רב חזיתית בה, לפחות מהצד היהודי, גדודים מאורגנים של מתנחלים וכהניסטים מגיעים באופן מסודר ללוד, לבת ים ולמקומות נוספים כדי לזרוע הרס?"
התגובות לדבריו של גולן לא איחרו לבוא. חבר הכנסת בצאלאל סמוטריץ' בחר לפנות לחברי הכנסת מימינה בשאלה: "איך  אתם מסוגלים לחשוב בכלל על להקים ממשלה עם הדבר הזה?" 
חברת הכנסת מהליכוד קטי שטרית הגיבה לו ושאלה: "גם הפעם אתה מזהה תהליכים? כמה המצאות מעוותות איש אחד מסוגל לייצר? איזה מזל ענק נפל בחלקנו שלא הפכת לרמטכ"ל, מחשבה כל כך מפחידה שאין מילים לתאר."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאיר גולן זה חרפה לצה"ל. הכיצד זה התמנה לקצין בצה"ל? (ל"ת)
    אמיר 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    אלדד יניב מבחיל אותי. כל אירוע הוא הופך לאייטם
    אמיר 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לתקיפת נתניהו. התסכול הפוליטי משגע את הסמולנים פשוטו כמשמעו.
    סגור
  • 2.
    אנשים חושבים
    ח״ן 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שמסוגל לחשוב - לא יכול להבין איך ביבי עדיין מכהן כראש ממשלה - בוודאי לא להצטרף אליו! עד כה ביבי שמר על מ ר א ית ע י ן של ממשלה מתפקדת. עכשיו איבד גם את זה - 0 תיפקוד!
    סגור
  • 1.
    מטורללים -השינאה מעוורות את הכרת העובדות
    ארנון תל-אביבי 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אופי והתנהגות של עקרב - עוד פיגוע לאומני במלחמה שנמשכת 139 שנה מאז 1882. מצד אחד הם מתפרנסים מהפריחה הכלכלית שיהודים הביאו לפינה הקטנה במזרח-התיכון, מצד שני - כמו העקרב בסיפור ששכנע את הצפרדע בתום ליבו. הצפרדע העלתה את העקרב על גבה ושחתה לרוחב הנהר העמוק , עד שהעקרב לפי טיבעו , עקץ את הצפרדע המופתעת ושניהם טבעו, הערבים לא מסוגלים להתאפק ולפי האיסלאם - מנסים למחוק את הישות של "הכופרים" היהודים. מאז חידוש ההתיישבות היהודית בארץ-ישראל - האויב הערבי - רוצח ביהודים. מתי נבין ? מתי נפעל לפי העובדות ? רק 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה של העם היהודי.
    סגור