תקשורת ומדיה

גאולה אבן חשפה: "הותקפתי מינית בשירות הצבאי"

"הוא תקף אותי מינית באגרסיביות. הדפתי אותו, אמרתי לו שלא יעז לעשות את זה לעולם". תיארה אבן וחשפה כי מדובר באיש ציבור מוכר, אולם עד היום בחרה שלא להתלונן עליו ולחשוף את שמו: "עלולה לגרום עוול. הוא כבר לא בציבוריות הישראלית, יש לו משפחה וילדים" 
אורן שטרנברג |  6
גאולה אבן (צילום צילום מסך קשת 12)
העיתונאית גאולה אבן חשפה כי הותקפה מינית על ידי איש ציבור מוכר במהלך שירותה הצבאי. אבן ששירתה ככתבה בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, נשלחה לראיין אותו איש ציבור בביתו, ושם הותקפה על ידו בצורה אגרסיבית. את הדברים היא סיפרה במסגרת ריאיון שישודר הערב (חמישי) בתוכנית "אינטימי" בערוץ קשת 12.
"זה קרה לקראת סוף השירות בגלי צה"ל. הגעתי לראיין איש ציבור פעיל, מוכר מאוד ובכיר מאוד", סיפרה אבן, "הוא תקף אותי מינית באגרסיביות. הדפתי אותו, אמרתי לו שלא יעז לעשות את זה לעולם ושאם זה יקרה שוב, אאלץ להתלונן במשטרה".
 
עוד סיפרה העיתונאית כי החליטה לבסוף שלא לחשוף את שמו של אותו איש ציבור, ולא הגישה נגדו תלונה. "אני עדיין לא רוצה להגיד מי זה. טיפלתי בזה בזמן האירוע. עבר לי בראש שאולי הוא עשה את זה לנשים נוספות, אבל זה מה שידעתי לעשות באותו הרגע".
כמו כן טענה: "בדיעבד, אחרי שנים, יש משהו לא הגון בללכת ולומר מי האיש. אני אפילו עלולה לגרום עוול. הוא כבר לא בציבוריות הישראלית, יש לו משפחה וילדים. אני חושבת שפעלתי נכון אז"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התעוררה
    ישראל 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה ולמה היום הי נזכרת בזה למה צריך להחביא את הדבר אלה אני חושב שעכשיו מבקשים רחמים הבעל לא מצליח להמריא בסקרים אז תרחמו עלי כל אישה חייבת להתלונן וצריכה להתלונן על מעשים מגונים ולא להזכר שנים רבות אחרי המעשים לומר אכלו לי שתו לי סליחה מי שנפגע צריך לדפוק על השולחן בזמן
    סגור
  • 4.
    קוסמטיקאי
    סרג'יו 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהמצח של גאולה אבן כל כך נמוך וצר
    סגור
  • 3.
    זה בסדר.
    7-7-7. 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה בסדר כי גם בעלך הקיים גדעון סמרטוט סער פגע מינית באישה אחת אז כך שאנו תיקו.
    סגור
  • אם גידון לא ראש ממשלה היא זורקת ואותו ובצדק (ל"ת)
    יולה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    גאולה, אולי די? אולי תפסיקי לרוץ מאולפן לאולפן?
    אלעד 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אנחנו מבינים שאת רוצה להציל את כבודו האבוד של גידון, אבל נדמה לנו שאת מתחילה להגזים. אולי תפסיקי לרוץ מאולפן לאולפן, ולחשוף סודות מעברך כדי להעלות את הרייטינג? גידון לא יהיה ראש ממשלה, ואם תכננת לעבור לבלפור, כדאי שתפרקי את המזוודות שכבר ארזת.
    סגור
  • 1.
    גם הבעל שלך בעל פקידה במשרד החינוך. (ל"ת)
    פלד (סטאלין) 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור