תקשורת ומדיה

הלו? צוחקים איתכם: הצופים לקחו ברצינות מדי את המערכון עם אביתר בנאי

במהלך מערכון בארץ נהדרת, עלתה שקופית עם מספר בה מבקש הזמר להתקשר להזמנת הופעות. המספר היה באמת של חברת הבוקינג שלו ואנשים התקשרו והציפו בפניות. לאחר מכן הבהיר: " זו הייתה בדיחה נפלאה, אבל בדיחה, טוב?"
כפיר אדר |  1
אביתר בנאי בארץ נהדרת (צילום צילום מסך טוויטר)
קשה לקחת תכנית סאטירה ברצינות, גם אם מדובר בארץ נהדרת. אבל מערכון אחד אמש (רביעי) בו שותף הזמר אביתר בנאי גרם לצופים בהחלט לקחת את מערכון הזמנת ההופעות בחצר ברצינות וגרם לבלבול גדול בסביבת הזמר.
העיתונאי רן בוקר הפנה את תשומת הלב כשכתב: "אם תהיתם - המספר שהופיע בארץ נהדרת לכאורה של אביתר הוא של הבוקינג שלו, ואכן להזמנת הופעות. אבל כמובן לא המספר האישי של בנאי. בסביבתו של אביתר בנאי אומרים: ״לא התכוונו באמת לפרסם מספר אמיתי להזמנת הופעות. הופתענו מהפרסום של המספר האמיתי, שנעשה בשוגג. אין צורך להתקשר״.
 
בנאי עצמו כתב באינסטגרם: "שמעו קטע...חשבתי שהקטע המצחיק במערכון, הוא כשאני פונה ברצינות למצלמה ומוכר הופעות, כי המצב הגיע הכי נמוך שאפשר. אז זהו שיצאה מזה הסתבכות קצת מוזרה, כזו שאפילו הכותבים של ארץ נהדרת לא צפו מראש. אנשים פשוט התקשרו למספר שהופיע על המסך כי חשבו שהפנייה של להזמנת הופעות אמיתית ובמסגרת הסיבוך שהסתבך, המספר שהופיע על המסך אכן היה של משרד הבוקינג".
לסיום הבהיר הזמר למען הסר ספק: "אז ככה: זאת הייתה בדיחה, ממש טובה. וכנראה סיפרתי אותה יותר מידי ברצינות. זו הייתה בדיחה נפלאה, אבל בדיחה, טוב? אוהב אתכם והיה אחלה כיף שבעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרינג' (ל"ת)
    אבי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור