תקשורת ומדיה
בן כספית: "זה היה כמעט מכמיר לב. אין התרפסות הגדולה על מידותיו"
בן כספית מתח ביקורת חריפה על שר החינוך יואב קיש אשר הגיע לתמוך ברה"מ נתניהו ביום העדות השני בבית המשפט. בן כספית: "זה היה כמעט מכמיר לב. אין התרפסות הגדולה על מידותיו"
אירוע עדות ראש הממשלה בבית המשפט זכה לסיקור תקשורתי רחב וזאת בין היתר בעקבות תמיכתם של חברי הקואליציה בנתניהו. בעוד ביום הראשון לעדות ראש הממשלה בבית המשפט הגיעו רבים מחברי הממשלה, ביניהם ניתן היה למנות את מירי רגב, מאי גולן, אמיר אוחנה, עידית סילמן, איתמר בן גביר, שלמה קרעי, טלי גוטליב ונוספים, נעדר שר החינך יואב קיש. ביום השני לעדות ראש הממשלה הגיע שר החינוך לתמוך בנתניהו ואת נוכחותו הדגיש יואב קיש בדרך שגרמה לכלי התקשורת למתוח עליו ביקורת חריפה במיוחד.
שר החינוך נופף לנתניהו מאולם בית המשפט הדחוס, בו נכחו כאמור חברי ממשלה רבים עד שזכה בתשומת ליבו של ראש הממשלה. העיתונאי בן כספית, שדרן 103FM ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, התייחס להתנהגותו של שר החינוך באולם בית המשפט בטורו באתר החדשות "מעריב".
בטור באתר "מעריב", העיתונאי מתח ביקורת חריפה על שר החינוך אשר הגיע לבית המשפט בכדי לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו. "זה היה כמעט מכמיר לב", ציין בן כספית. לדבריו, שר החינוך, שאחראי להשכלתם של דור העתיד של מדינת ישראל, היה עסוק בהבעת תמיכתו בראש הממשלה.
לטענת כספית, האופן שבו הגיע יואב קיש לבית המשפט ונאלץ להידחס לאולם הצפוף בכדי לנופף לרה"מ נתניהו עד שהאחרון הבחין בו, היה מראה שאינו מחמיא לשר במדינת ישראל. העיתונאי בן כספית המשיך לעקוץ את שר החינוך יואב קיש (הליכוד) וכתב כי על אף שלא הגיע לתמוך בנתניהו ביום העדות הראשון, הוא דאג להבליט את נוכחותו ביום השני. על אותה התנהלות, כספית כאמור מתח ביקורת וכתב: "אין התרפסות הגדולה על מידותיו. כדי להירשם בספר הנוכחות, צריך שהנאשם יידע שהגעת".
התקשורת הישראלית מתחה ביקורת חריפה על שר החינוך יואב קיש, אשר הגיע לתמוך ברה"מ נתניהו ביום העדות השני בבית המשפט, נוכח הממצאים המדאיגים שהוצגו בסקר של ארגון ה-OECD.
על פי הנתונים, בדומה למחזור הראשון (2014–2015), גם במחזור השני (2022–2023) ממוצע הציונים בישראל נמוך מממוצע ה־OECD בכל אחד משלושת התחומים שנמדדו – אוריינות קריאה, אוריינות מתמטית ופתרון בעיות אדפטיבי. באוריינות קריאה, הציון הממוצע של ישראל הוא 244 לעומת 260 בממוצע ה־OECD, והיא דורגה במקום ה־27 מבין 31 המדינות שהשתתפו בסקר.
באוריינות מתמטית, הציון הממוצע של ישראל הוא 246 לעומת 263 בממוצע ה־OECD, והיא דורגה במקום ה־26. הציון של ישראל דומה לזה של איטליה, ליטא וארצות הברית. לא חל שינוי מובהק בציון של ישראל לעומת המחזור הקודם.
עוד ב-
בפתרון בעיות אדפטיבי, הציון הממוצע של ישראל הוא 236 לעומת 251 בממוצע ה־OECD, והיא דורגה במקום ה־25. הציון של ישראל דומה לזה של פורטוגל, קרואטיה ודרום קוראה. זו הפעם הראשונה שמיומנות זו נמדדת בסקר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אכן זה היה ממש פתאטי ומדאיג...סימניה 12/2024/13הגב לתגובה זו0 0רפיסות אין רק בצפון קוריאה או ברוסיה, קשר ישיר בינה לבין רמת הציונים של התלמידים בארץסגור