תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נגד איש התקשורת המוערך: "אתה פשוט חלש"

במהלך תוכנית "הישראלים" בערוץ i24news, יוסף חדאד מתח ביקורת חריפה על יריב אופנהיימר, אשר ציין כי הפלסטינים מעוניינים בהידברות מסוימת עם ישראל. יוסף חדאד: "הגישה הזאת היא הגישה שגורמת לכך שמדינת ישראל תושמד"

מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", מרבה להביע את עמדותיו ברשתות החברתיות. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), פרסם יוסף חדאד קטע מתוך תוכנית "הישראלים" המשודרת בערוץ i24news, במהלכו הוא התווכח עם יריב אופנהיימר על האופן שבו ישראל צריכה להתמודד עם אויביה בשעת חירום.  
בתחילת השיח, פנה יריב אופנהיימר ליוסף חדאד ואמר: "אנחנו בסכנה קיומית ואיראן היא סכנה קיומית לישראל, אין על זה ספק. אבל ברגע שאנחנו מאמצים את הלקסיקון שלך, ברגע שאנחנו מתנתקים מאירופה ומארה"ב, ברגע שאנחנו לא רוצים ללכת לשום תהליך מדיני מול אלו שרוצים ללכת איתנו לתהליך מדיני, למשל הפלסטינים...". דבריו של יריב אופנהיימר נקטעו בסרטון שפרסם יוסף חדאד ובהמשך הוצגה תגובתו של פעיל ההסברה. 
"מי מי? אני שואל גם את יריב אופנהיימר וגם את השר לשעבר נחמן שי. אם זה היה תלוי בהם, קחו חודש אחורה, הם היו חותמים על הסכם עם חיזבאללה עכשיו והם היו אומרים רק הפסקת אש", כך תקף חדאד את השניים. 
פעיל ההסברה המשיך בדבריו ואמר: "בזמן שחיזבאללה ישב פה על מנהרות וישב פה על הגדר. אם הוא היה מוציא את התוכנית שלו לפועל, לעשות את מה שחמאס עשו ב-7 באוקטובר, מה שהיינו חוטפים זה ה-7 באוקטובר על סטרואידים". לבסוף, פנה יוסף חדאד ליריב אופנהיימר ואמר: "הגישה הזאת היא הגישה שגורמת לכך שמדינת ישראל תושמד. אתה פשוט חלש, העולם הערבי יאכל אותך". 
לצד הסרטון שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב יוסף חדאד: "עצוב שאותם אנשי קונספציה של השישי באוקטובר חוזרים בדיוק לאותה גישה של חולשה ולא למדו כלום!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יריב אופנהיימר מוערך? מה זאת הבדיחה הזאת? מתועב. (ל"ת)
    רז 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לאופנהיימר ונחמן שי יש הרבה מה ללמוד מיוסף חדד.
    רון 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר איש תקשורת מוערך בעיני מי?
    סגור