תקשורת ומדיה

בלשכת נתניהו תוקפים את העיתונאי הוותיק: "דיווח שקרי ואבסורדי"

בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחסים לטענה שהופיעה בדיווח של ברק רביד ב"וואלה" שישראל הזהירה את איראן לפני המתקפה ומסרו: "הדיווח שפורסם הוא שקרי ואבסורדי"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל, דודו בכר/ POOL)
קרוב לחודש לאחר שאיראן שיגרה כמעט 200 טילים בליסטיים אל עבר שטח מדינת ישראל, הלילה (בין שישי לשבת) הגיעה התגובה הישראלית. המתקפה, שנודעה בשם המבצעי "ימי תשובה", התבצעה על ידי טייסי חיל האוויר ששיגרו פצצות לאורך שלושה גלים.
במהלך המתקפה מטוסי חיל האוויר פגעו במספר יעדים שונים ברחבי איראן. המתקפה החלה באזור השעה 02:00 שעון ישראל, ולאחר ארבע שעות חזרו מטוסי חיל האוויר לשטח ישראל ונחתו בשלום באחד מבסיסי צה"ל.
בידיעה של העיתונאי ברק רביד שפורסמה הבוקר (שבת) באתר "וואלה", נטען שבישראל העבירו מסרים לאיראן בנוגע למתקפה המסתמנת. לפי דיווח המבוסס על פרטים מכמה מקורות מעורים, שעות ספורות לפני תחילת המתקפה ישראל העבירה לאיראן אזהרה בנוגע למתקפה והזהירה את השלטון האיראני מלהגיב.
כמה שעות לאחר פרסום הידיעה, לשכת ראש הממשלה נתניהו התייחסה לדיווח של ברק רביד באתר "וואלה" ומסרה בתגובה: "הדיווח שפורסם ב'וואלה' הוא שקרי ואבסורדי. ישראל לא הודיעה לאיראן לפני התקיפה - לא על המועד, לא על המטרות, ולא על עוצמת התקיפה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה לברק רביד ולמקצוע עיתונאי ??? (ל"ת)
    אסף 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברק רביד תמיד ממציא,וכשמאלן מחובק ע"י התקשורת. (ל"ת)
    השקר בשמאל ידוע 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זואת חא פעם ראשונה...תמיד נגד ביבי
    חיים8 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חצוף
    סגור