תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 נגד ערוץ 14: "מטרתו להפיץ רעל ופייק אינסופי"

לאחר שהתוודע לדברים שאמר יעקב ברודוגו, הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 על ראש השב"כ והממונה על תחום הנעדרים והשבויים בצה"ל, מיהר אביעד גליקמן להביע את עמדתו בנושא. אביעד גליקמן: "מטרתו של  ערוץ 14 והעסקנים שעובדים בו היא לפורר ולרסק את החברה הישראלית"

מערכת ice |  2
ערוץ 14, חדשות 13 (צילום מסך ערוץ 14, מסך חדשות 13)
אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, מרבה למתוח ביקורת חריפה על אופן פעילותו של כלי התקשורת המתחרה – ערוץ 14. לאחר שהתוודע לדברים שאמר יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 על התנהלותם של ראש השב"כ והממונה על תחום הנעדרים והשבויים בצה"ל בנוגע לעסקת החטופים, מיהר גליקמן לעקוץ את העיתונאי. 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב גליקמן: "מטרתו של ערוץ 14 והעסקנים שעובדים בו( ומכונים בטעות פרשנים או עיתונאים) היא לפורר ולרסק את החברה הישראלית. להפיץ רעל ופייק אינסופי. אין חשיבות יותר לאמת. להסית נגד הצבא, השב"כ, הפצ"רית, היועמ"שית וכמובן שופטי בית המשפט העליון".
עוד ציין כתב המשפט של חדשות 13: "הכול כדי שחלילה אף אחד לא יעלה על דעתו להפנות אצבע מאשימה לנתניהו בכל נושא שהוא. מדובר באויב מבפנים  שמסוכן למדינת ישראל הרבה יותר מכל אויביה שבחוץ".
 
גליקמן זעם על דבריו של ברדוגו שהובאו בתוכנית "ישראל הבוקר" של ערוץ 14. "אתמול אני קורא שרונן בר נוסע למצרים. תראה, בית ראש הממשלה מותקף וראש הממשלה כמעט נרצח", ציין הפרשן הפוליטי בפני מגיש תוכנית הבוקר. 
יעקב ברדוגו המשיך בדבריו ואמר: "אנחנו רואים את ההפגנות בארץ, אנחנו רואים את מה שקורה פה. אנחנו רואים את הכישלון הטוטאלי של השירות הביטחון הכללי בעזה, אי אפשר להגיד מילים אחרות. לרונן בר לוקח יום שלם ושוב פעם נוסע למצרים לדבר עם מחליפו של ההוא, מקבילו של ההוא ומקבילם של האלה. 
 צריך להחליף את צוות המשא ומתן באופן מיידי, שגיאה חמורה מאוד גם של נתניהו וגם של הקבינט המדיני ביטחוני. האנשים האלה לא יכולים, קרי רונן בר וניצן אלון, שבעצם גרמו בעיניי לחלק גדול מכך שאין עסקה. לא בקריאטיביות שלהם ולא ביכולות שלהם ולא בניסיון שלהם לנהל פה משא ומתן, צריך להחליף אותם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק 14 (ל"ת)
    אביעד שליכטמן 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה קרה נגמרו ההדלפות מהפרקלישטות?
    תגובה ציונית 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אדם שאפילו לא ראוי להיות מצחצח נעליים של ברדוגו. לך לישון על האף. דבר עם החברים שלך מהפרקליטות אולי יתנו לך עוד טיפ לגבי הרשתות ריגול איראניות שאתה חלק פעיל בהם. איש עלוב
    סגור