תקשורת ומדיה

ערוץ 14 חושף את הפינוקים לעובדים: שולחן סנוקר ומיטות למנוחה

מסתבר שמאוד שווה לעבוד בערוץ 14: בסרטון ששיתפה עובדת הערוץ נחשפות כל ההטבות המיוחדות להן זוכים העובדים בערוץ הטלוויזיה
מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
לא רק בהייטק: גם בתקשורת מנסים למשוך עובדים ובערוץ 14 עושים זאת באמצעות מספר הטבות שקיימות רק במשרדים של ערוץ הטלוויזיה.
העובדת שמנהלת את עמודי הסושיאל של ערוץ הטלוויזיה חושפת בסרטון מספר הטבות מגניבות לעובדים של ערוץ 14. העובדים זוכים לבלות את זמנם בהפסקות בחדר המשחקים שמכיל שולחן סנוקר ומשחק של טניס שולחן/פינג פונג. בנוסף הם זכאים לנוח בעבודתם ולשם כך יש להם חדרי שינה עם מזרונים וכריות.
עובדה מעניינת נוספת היא ההטבה המיוחדת שקיבל מגיש הערוץ שמעון ריקלין - ספה מיוחדת עבורו, כאשר בסמיכות אליה אשכרה מופיע הכיתוב: "הספה של ריקלין".
 
@shirakaicohen הכי כיף פה #ערוץ14 #הפטריוטים #ינוןמגל ♬ Che La Luna - Louis Prima

לאחר שזעם על הביקורת החריפה שהופנתה כלפיו בעקבות דברים שאמר בנוגע לפרשת הריגול בקריות, העיתונאי עמית סגל עולה שוב לכותרות. בערוץ מש"ב (מה שיהודי בישראל), שוחחו אנשי התקשורת עמית סגל, אלמז מנגיסטו, נטעלי שם טוב ובועז גולן על אופן התנהלותה של התקשורת הישראלית בימים אלו.
במהלך השיח, פנה בועז גולן, מגיש תוכנית הטלוויזיה "חדשות הלילה" בערוץ 14, לעיתונאי עמית סגל בשאלה אשר מעניינת רבים מהצופים בבית: "כמה פעמים שואלים אותך ברחוב מתי אתה עובר לערוץ 14?".
בתגובה לכך, סיפר הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "בלי סוף ואף פעם אני לא יודע אם זה בתקווה לראות אותי יותר או בתקווה לא לראות אותי יותר".  "אבל רואים אותנו יותר ממה שרואים אתכם", עקץ בועז גולן את הפרשן הפוליטי של חדשות 12.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14
    קובי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב מאוד אוהבים אותכם תעשו חיים ותמשיחו לשמח אותנו
    סגור