תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 13 חושפת מדוע נעדרה מהמסך: "אני שבורה לחלוטין"

רותם ישראל מקפידה לעדכן את עוקביה באינסטגרם בכל מה שמתרחש בחייה האישיים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא חשפה מדוע נעדרה מתוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 13, אותה היא נוהגת להגיש יחד עם עומר ירדני

מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום מסך רשת 13, מערכת אייס)
העיתונאית רותם ישראל סיפרה לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם מדוע לא הגישה היום (שלישי) את תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" בערוץ 13 יחד עם עומר ירדני.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה ישראל: "בוקר טוב, לכל מי ששואל איפה אני בתוכנית הבוקר, אז אתמול היו לי צילומים עד ממש מאוחר, באמת אני שבורה לחלוטין אז היום אני לא בתוכנית".
בהמשך, סיפרה מגישת ערוץ 13 כי היא בדרכה לבצע העמסת סוכר. מדובר בבדיקה רפואית שמיועדת לאתר נשים בסיכון לסוכרת היריון. "יואו, עבר מלא זמן מהפעם הראשונה שעשיתי את זה והבדיקה לא זכורה לי כנוראית, הכל טוב. הבאתי איתי לימון, עדיין עושים את זה? הבאתי איתי לימון ליתר ביטחון. אני זוכרת שבפעם הראשונה זה היה ממש קליל, אני מקווה שגם עכשיו", כך סיפרה רותם ישראל בסטורי. 
 
לאחר מכן, העלתה מגישת ערוץ 13 סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מתעדת את עצמה שותה מיץ מתוק בטעם אפרסק. לדבריה, לאחר שתיית המיץ הממותק, היא אינה יכולה לשתות מים או לאכול במשך שעה.
"הבאסה היחידה וגם זה בקטנה, זה להיתקע עם הטעם הסופר מתוק הזה בפה במשך שעה בלי לאכול או לשתות. לפחות הייתי מעבירה את הזמן עם איזה קפה ומאפה אבל שטויות, יאללה שרק יהיו תוצאות טובות", כתבה ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוין דרמה, מנסה בכח לייצר סיפורים ודרמות (ל"ת)
    אירית 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור