תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 נגד אלמוג כהן: "כמה ניתוק יכול להיות, אלוהים"

בריאיון לינון מגל בתוכנית "הפטריוטים", אלמוג כהן סיפר כי לא התקבל בסבר פנים יפות על ידי חברי קיבוץ בארי: "לא עשיתי לכם שום דבר רע". הכתבת מיכל פעילן מיהרה להגיב וכתבה: "כמה ניתוק יכול להיות"

מערכת ice |  3
חדשות 12, אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12, פלאש 90/ חיים גולדברג)
חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) הצליח לעורר סערה ציבורית ותקשורתית רחבה בעקבות הריאיון שהעניק לינון מגל בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. במהלך הריאיון, חה"כ אלמוג כהן סיפר שגורש מבארי כאשר הגיע לקיבוץ בכדי לציין שנה לאירועי ה-7 באוקטובר. 
"אני לא רוצח. איבדתי הרבה חברים באותו יום. לא היה פשוט גם לי, לא היה לי קל באותו היום. לא היה לי קל, לא רציתי לקום בבוקר, לא יודע איך ישנתי בלילה. ההחלפה של התאריך בין ה-6 ל-7 באוקטובר זה משהו שאתם לא רוצה להיות בו בכלל", סיפר כהן. 
בהמשך, אלמוג כהן סיפר כי חברי בארי לא קיבלו אותו בסבר פנים יפות כשהגיע לבקר בקיבוץ: "הם שפטו אותי שם כאילו הם לא אחים שלי. קודם כל, אחרי שסיימנו להרוג את המחבלים, הדבר הראשון שעשיתי זה לרוץ לקרק"ל של הימ"ס ולנסות להגיע איתם לקיבוצים של העוטף. הם בעטו אותי משם, אני זוכר את הנעליים שלהם, בעטו אותי בגב של הרכב כי הם פחדו שאני אפגע כאילו אני אדם שאני שווה יותר ממישהו אחר".
כהן המשיך להביע ביקורת חריפה על התנהגותם של חברי הקיבוץ ואמר: "כולנו אותו עם, אותה משפחה אז למה לעשות את זה? מאיפה מגיע הרוע הטהור הזה? אני לפעמים מנסה לנתח אבל אני לא מצליח. לא עשיתי לכם שום דבר רע. באמת, אחרי זה, הורדתי את הראש והלכתי משם. אני חושב שבדיעבד זה היה מהלך חכם ונכון כדי לא להיכנס לעימות הזה".
מי שצפתה בריאיון של אלמוג כהן היא מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12. פעילן שיתפה קטע מתוך הריאיון המדובר בתוכנית "הפטריוטים" בחשבון ה-X שלה וכתבה: "אלמוג כהן על שורדי קיבוץ בארי: 'מאיפה מגיע הרוע הטהור הזה? לא עשיתי לכם שום דבר רע'.
 
כמה ניתוק יכול להיות! אלוהים. אתה הקורבן אלמוג כהן???? שמישהו כבר יפקח להם את העיניים. תקופה של נס. מה רע פה. אי אפשר להמציא את זה". בתום הציוץ, כתבת הרווחה של חדשות 12 העבירה מסר לחברי הממשלה: "קחו אחריות, תתנצלו, לכו הביתה. תרכינו ראש, ותשתקו. פשוט תשתקו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד הפעם הפח אשפה פעילן !! (ל"ת)
    אסף 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אל ג'זירה מדברת על ניתוק!
    תומר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתמי ותורידי את הראש שלך עם החמאה עליו! בסרט ההזוי שאת ושותפיך לתעמולת חמאס ב12, נתניהו אחראי לקרע ולסרבנות ולהסתה שעוררתם במשך שנים, הכל כי לא התאימה לכם הבחירה הדמוקרטית של עם ישראל! נתניהו לא עודכן בליל המתקפה כלל (מעניין למה!) , ואלמוג כהן, לא משנה כמה מתחברים לטיפוס או לא - עדיין יצא וניסה לתרום משהו בדרום, מה אתם עשיתם?!?
    סגור
  • 1.
    להסתכל על הפרצוף שלה ולהבין בהמה.
    מאיר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה רעל יש למפלצות הזאת.
    סגור