בארץ

אחים לנשק בתביעת ענק נגד אלמוג כהן: "הסתה פרועה"

'אחים לנשק' תובעים את ח''כ אלמוג כהן בסכום עצום על "הסתה פרועה וחסרת כל יסוד עובדתי, המתבססת על תאוריית קונספירציה בזויה". וכן כנגד מספר אנשים נוספים על פרסומים מסיתים ושקריים לכאורה. כהן בתגובה: " עומד מאחורי דבריי – אמת דיברתי"
דורון בלוך |  6
אלמוג כהן, אחים לנשק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
בארגון אחים לנשק שלחו מספר התראות לפני תביעה לח"כ אלמוג כהן וכן לשורת גולשים שפרסמו כנגד הארגון ברשתות החברתיות. באחים לנשק דורשים מכולם את הסרת הפרסום המסית מכל פלטפורמה ופרסום התנצלות בפני אחים לנשק בתוך שעות ספורות. מח"כ אלמוג כהן תובעים פיצוי כספי בסך 200,000 שקלים בתוך עשרה ימים, סכום שיתרם על ידי הארגון לטובת חינוך בני נוער לדמוקרטיה.
מתוך מכתב ההתראה שנשלח באמצעות בא כוחו של הארגון, עו"ד עמית מור ממשרד נשיץ ברנדס אמיר: "מדובר בהסתה פרועה וחסרת כל יסוד עובדתי, המתבססת על תאוריית קונספירציה בזויה שהופצה בעבר וכעת החלטת להציפה שוב ולקדמה, תוך שאתה עושה שימוש שלא כדין בסודיות ההליך כ"חרב" לתקיפת מרשתנו". עוד צוין כי: "הסתתרותך הצינית והנלוזה מאחורי חסינות כביכול, משחקי מילים, התחכמויות לשוניות לכאורה, תוך שהנך "מְגַלֶּה טֶּפַח  ומְכַסֶּה טִפְחַיִים" – לא תסייע לך במקרה חמור זה".
כמו כן, גם אדם נוסף, שע''פ הארגון שהחל את מסע ההסתה, נתבע על סך מאה אלף שקל בגין שני פרסומים מסיתים, ואחר נתבע על סך מאתיים אלף שקל בגין פרסום אחד שקרי על רון שרף. ולעוד אדם נשלח מכתב התראה על סך 300 אלף שקל בגין עשרות פרסומים. 
מאחים לנשק נמסר בתגובה: "מכונת הרעל ממשיכה באובססיביות במאמץ להתרת דם אנשינו. ח"כ אלמוג כהן שעסוק לילות כימים מסתתר בפחדנות מאחורי חסינותו ואנחנו מצפים לשמוע את גרסתו בביהמ"ש. אנחנו יודעים מי הם אחים ואחיות שלנו, אוהבי הארץ ומגיניה ואין לנו צורך להכחיש בדיות וחזיונות שמופצים משרתים בחו"ל ובאמצעות שופרות. נמשיך להתגייס תמיד למען המדינה שלנו ולהגן על הדמוקרטיה שלנו".
תגובת לשכת ח"כ אלמוג כהן באמצעות בא כוחו, עו"ד אפרים דמרי: "מעולם לא חשפתי את שמו של מי מהמעורבים הקשור בכתב האישום בפרשה החמורה של המרגל. אני מפנה את האחים לנזק לסעיף 10 בכתב האישום בו מושחר שמו של אדם שלא הכיר את הנאשם בריגול חמור, אבל כן לקח אותו טרמפ והכניסו  לבסיס תוך שהנאשם מציג רישיון נהיגה בלבד והאח לנזק מציג תעודת קצין".
"אני שמח על ההודאה של הארגון האלים שהאיש אכן מעורב בפרשה, ואף סייע לו להכנס לבסיס. ראוי שהציבור ידע ויזהר. עודני ממתין לכתב התביעה שטרם נשלח אליי. באשר לשיוכו הפוליטי ולפעילותו הסרבנית של הנ״ל טרום ה-7/10, אני עומד מאחורי דבריי – אמת דיברתי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עכשיו הם משתמשים בשותפים שלהם במערכת המשפט המעוות (ל"ת)
    ברונשטיין 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יתבעו לשונא ישראל הזה את הצורה
    ערן 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלמוג כהן זה רק שקרים, רעל ושנאת אחים. איכס
    סגור
  • או שאתה לא מודע למה האדם הזה עשה בשבילנו או שאתה רשע
    נועם 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנאדם חירף את נפשו בשמחת תורה בשביל להציל יהודים, לקרוא לו שונא ישראל זה או מחוסר ידע או מרשעות, או מאינטרסנטיות
    סגור
  • 3.
    חלאות שעסוקים בהסתה הגובלת בבגידה בארץ ובעולם
    מסביר פנים 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מלינים על אחרים. תביעות רושם והשתקה הנובעות מעודף כסף שאני סקרן לגלות מה מקורו.
    סגור
  • 2.
    אחים לנזק
    דליה 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל הכבוד לאלמוג כהן על עמידתו האיתנה מול הארגון אחים לנזק
    סגור
  • 1.
    אתם לא אחים לנשק אתם אחים למרד.
    מאיר 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי שזורק לפידים על שוטרים הוא טרוריסט ואת זה יש לכם.
    סגור