ויראלי

איילה חסון מפתיעה בשידור חי: "תיזהרי, אל תדליקי את זה"

בתחילת השידור חסון שיתפה: "אנחנו רוצים לפתוח לפני שנציג לצופים שלנו את המוצג הארכיוני הזה שאני מחזיקה ביד, קוראים לזה ביפר, אתם זוכרים חברים", בפאנל צחקו איתה: "רק תיזהרי, אל תדליקי אותו", חסון אמרה: "חלילה, עכשיו בנימה רצינית"
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
לאחר הסדרה הרחבה של פיצוצים שאירעו במכשירי ביפר אותם נשאו אלפי פעילי ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון בשעות האחרונות, כאשר הרשתות הערביות מתפוצצות מכמות הדיווחים הרבה על הפיצוצים, שאירעו במספר אזורים במדינה, איילה חסון הפתיעה את צופי כאן 11.
בתחילת השידור חסון שיתפה: "אנחנו רוצים לפתוח לפני שנציג לצופים שלנו את המוצג הארכיוני הזה שאני מחזיקה ביד, קוראים לזה ביפר, אתם זוכרים חברים", בפאנל צחקו איתה: "רק תיזהרי, אל תדליקי אותו", חסון אמרה: "חלילה, עכשיו בנימה רצינית".

לפי שעה, דווח על לפחות 3,000 פעילי חיזבאללה שנפצעו כתוצאה מהפיצוצים, אך המספר צפוי לעלות. בבתי החולים בלבנון זועקים לעזרה מהתושבים, שיבואו לתרום דם, לאחר שבשעות האחרונות נדרשת כמות גדולה של מנות דם לפצועים.
 
בנוסף לפיצוצים בלבנון, דווח ברשתות הערביות על פיצוץ בדמשק, בו נפצעה אישיות דיפלומטית איראנית בכירה. בישראל טרם התייחסו באופן רשמי לתקיפות, אך כמובן שבלבנון מפנים אצבע מאשימה כלפי ישראל וטועני כי התקיפה בוצעה באמצעות "טכנולוגיה גבוהה". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איילה חסון
    אבי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא חושבת שאת מגזימה בבקשות שלך לחשוף פעולות שונות של מערכות הביטחוניות.מה זה מוסיף???? זה מעניין במיוחד את האויבים שלנו.מה קורה לך
    סגור
  • 1.
    השיטה שפועלת
    זולו 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו השיטה לפגוע מפקדים שלהם. להמשיך!!
    סגור