בארץ

אלמוג כהן ל-ice: "יש מעל 70 איש שגורלם יכול להיות רון ארד"

מנדלבליט: "מדהים שככל שנחשפים מגלים שהוא איש מושחת", הסיפור עם הח''כ מיש עתיד: "התבייש מבקשת לפיד", ומסביר למה חשוב לשלוט בציר פילדלפי "אנחנו מדברים פה על מעל שבעים אנשים שגורלם יהיה רון ארד". ח''כ אלמוג כהן בשיחה עם ice על הנושאים הבוערים
דורון בלוך | 
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) מתייחס בשיחה עם ice לנושאים הבוערים שעל הפרק, ומתייחס גם לחשיפת הקלטות מנדלבליט כיצד תפר את מינויו "מדהים אותי שככל שנחשפים לשיטות העובדה ויחסי הגומלין, מגלים שמנדלבליט הוא איש מושחת. ואני מאמין ששאר ההקלטות גם יוכיחו עד כמה".

בנוסף, מוקדם יותר השבוע, לפיד כינה את השר בן גביר 'תומך טרור' ואמר שלא ילחץ לו את היד. על כך נשאל ח''כ כהן, האם לפיד כלל בכך גם אותך?  "לפיד לא רק שהוא מכליל אותי, לפני כתשעה חודשים ביקש ממני ח''כ סימון דוידסון (יש עתיד) להצטרף אליו לחוק שמחייב את כל ספורטאי ישראל ענוד את הגדל על חולצתם. לפני כחודשיים הוא ניגש אלי לבקש שאסיר את שמי מהחוק, כי לפיד לא מאפשר שיתוף פעולה עם סייעת עוצמה יהודית. דוידסון עצמו התבייש כשהיה צריך לבקש זאת" עונה ח''כ כהן.
עוד הוא מוסיף בכאב "אני ככל הנראה הייתי צריך למות בשביעי לאוקטובר. כי אני לא יאיר גולן, ואני לא פריבילג, ולא יפה הבלורית והתואר. ועצוב שהוא קורא לי ולקהל שלם תומכי טרור, אבל לוחץ ידיים לאחמד טיבי ולעופר כסיף".
בנוסף, מתייחס ח''כ כהן לסוגיית השליטה הישראלית בציר פילדלפי, שנתון במחלוקת עמוקה "ציר פילדלפי הוא אומנם לא 'סלע קיומנו', אך הוא מרכיב חיוני לביטחון. אם לא נשלוט בציר- לא תהיה לנו שליטה על מה נכנס ויוצא מהרצועה" הוא מסביר ומטיח בכעס גם על ארנון בר דוד שהכריז על שביתה מוקדם יותר השבוע "הוא השבית בלי שהוא יודע את המספרים של העסקה".
 


על כך מסביר כהן את ההקשר "חבר שלי, קפץ בשבעה באוקטובר להילחם, ונחטף לעזה. שמישהו יסביר לי למה הוא לא צריך לחזור הביתה. אנחנו מדברים פה על מעל שבעים אנשים, שגורלם יהיה רון ארד. ברגע שאנחנו לא שולטים בציר, אנחנו לא שולטי מה יצא מהרצועה לכיוון דרום. ולא נדע מה גורלם של החטופים. הם יכולים להיות תוך שעות באיראן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה