תקשורת ומדיה

אופירה אסייג חוגגת בענק: "ההרתעה חזרה ובגדול"

בעקבות הדיווחים כי צה"ל תקף בתימן, בעזה ובלבנון, מיהרה אופירה אסייג לפרסם את תגובתה באינסטגרם. אופירה אסייג: "צבא ההגנה לישראל, הכוח שלנו. ההרתעה חזרה ובגדול"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת אופירה אסייג מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים. מוקדם יותר היום (ראשון) דווח כי צה"ל תקף במספר זירות שונות (לבנון, עזה ותימן). על פי פרסומים זרים, כוחות צה"ל תקפו בשעות האחרונות במערב תימן, ברובע הדאחייה בביירות, ברחבי לבנון, ברצעת עזה ובסוריה. 
על רקע התקיפות בתימן, נמסרה תגובתו הרשמית של מחמד עבד א-סלאם, דובר החות'ים: "זוהי תוקפנות ישראלית חדשה לעבר מתקנים אזרחיים באל-חודיידה - בניסיון להפוך את החלטתה של תימן לסייע לעזה במלחמה. התוקפנות הציונית, שנתמכת על-ידי ארצות הברית, לא תשפיע על רצונו של העם. תימן לא תוותר על עזה ועל לבנון".
בעקבות הדיווחים הללו, מיהרה אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, לפרגן לצה"ל על הפעולות הצבאיות המרשימות. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה אופירה אסייג: "צבא ההגנה לישראל, הכוח שלנו. ההרתעה חזרה ובגדול".


(צילום: ofiraasayag@)
אשת התקשורת המפורסמת עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות סטורי משעשע שפרסמה בחשבון האינטסגרם שלה. אסייג שיתפה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה, בה נראה כי היא מבשלת דגים חריפים עבור הפקת התוכנית בערוץ 12 ועבור העיתונאי חיים לוינסון. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם, כתבה אסייג: "מבשלת דגים לצוות שלנו 'אופירה ולוינסון' חריפים. לוינסון תתכונן".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה