תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נפרד בכאב: "אישה עם יותר אומץ מאשר כל המחבלים"

במסגרת התיעוד המטלטל שנחשף בתוכנית "עובדה", בה סופר על רגעיה האחרונים של כינרת גת, המחנכת המיתולוגית של כיתת "רקפת" בבארי, כאב אלעד שמחיוף על מותה וכתב: "אישה עם יותר אומץ בקצה הלשון מאשר לכל המחבלים יחד"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
הכתבה המטלטלת שנחשפה במסגרת תוכנית התחקירים "עובדה", בהנחיית אילנה דיין, עוררה סערה תקשורתית נרחבת. מדובר בתיעוד חשוב החושף את השתלשלות האירועים באותה שבת שחורה, בה חדרו מחבלי הנוח'בה ליישובי עוטף עזה. 
העיתונאי אלעד שמחיוף, המשמש כשליח חברת חדשות 12 לאירופה, התייחס לקטע בו הוצגה כינרת גת, המחנכת המיתולוגית של כיתת "רקפת" בבארי. שמחיוף פרסם את את קטע הצפייה מתוך תוכנית התחקירים "עובדה", במהלכו סופר על רגעיה האחרונים של כינרת גת. 
"עוד מעט יחטפו את הבן שלה אלון, את הכלה של ירדן, את נכדתה הקטנה גפן. עוד מעט יחטפו גם את הבת שלה כרמל. שבע שניות אורכו של הצילום הזה, מה חשבה כינרת ברגעים האלה?  האם ידעה שעוד שעה ירצחו אותה? ברגע הזה אל מול ההפקרה, היא משתמשת בנשק היחיד שיש לה, כנרת גת מישירה מבט אל המחבל וחורצת אליו לשון", כך צוין בקטע הצפייה המדובר.  
 
שמחיוף, שנחשף לאותו תיעוד מטלטל, כאב על מותה הטרגי של כינרת גת, וכתב: "אישה עם יותר אומץ בקצה הלשון מאשר לכל המחבלים יחד. יהי זכרה ברוך. עובדה עם מסמך מטלטל, חובת צפייה".
מוקדם יותר היום (שישי), התייחס הזמר סטטיק לאותו תיעוד מטלטל שנחשף במסגרת תוכנית התחקירים "עובדה" המשודרת בערוץ 12. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב סטטיק: "אני באילת, רציתי לצאת קצת לנקות את הראש - ואז ראיתי 'עובדה'. וואו. לא רק שלא בא לי לצאת. קשה לי לדמיין מה עוד המצלמות תיעדו שלא ראינו. ואני לרגע לא זלזלתי בזוועות שקרו פה. אבל אין תחליף למה שהעיניים רואות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה