תרבות ופנאי

סטטיק בחשיפה כואבת לאחר הפרידה מרונה לי: "שברון לב ענק"

לאחר שצפה בכתבה המטלטלת שפורסמה בתוכנית הטלוויזיה "עובדה" שתיעדה בדיוק רב את מה שקרה ב-7 באוקטובר, חושף סטטיק את תחושותיו בנושא. סטטיק: "שברון לב ענק. גרם לי להרגיש כאילו זה קרה היום"

מערכת ice | 
סטטיק ורונה לי (צילום אור גפן)
הזמר המצליח לירז רוסו, הידוע בשם הבמה סטטיק, מרבה לשתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בחייו המעניינים. לאחר הפרידה המתוקשרת מרונה לי שמעון, הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" לשעבר, סטטיק שיתף את עוקביו בווידוי אישי במיוחד.
סטטיק (לירז רוסו), התייחס לכתבה המטלטלת שפורסמה בתוכנית התחקירים "עובדה" בהנחיית אילנה דיין. "אני באילת, רציתי לצאת קצת לנקות את הראש - ואז ראיתי 'עובדה'. וואו. לא רק שלא בא לי לצאת. קשה לי לדמיין מה עוד המצלמות תיעדו שלא ראינו. ואני לרגע לא זלזלתי בזוועות שקרו פה. אבל אין תחליף למה שהעיניים רואות", כך כתב בכאב סטטיק.
לדבריו, אותה כתבה שחשפה את האירועים המטלטלים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, ביום בו חדרו מחבלי הנוח'בה לבסיסי צה"ל וליישובים בעוטף, הבליטה את הכאב שהוא חש כלפי מצבם העגום של החטופים וגיבורי המלחמה שנפלו באותה שבת שחורה. 
"שברון לב ענק. גרם לי להרגיש כאילו זה קרה היום. והתובנה הזו - גרמה לי להתעמק בזה שכמעט עברה שנה. שנה שאנשים עוד לא בבית. שנה שאנשים עוד בשבי. שנה שאנחנו רבים בינינו". 

(צילום: static@)
סטטיק המשיך לכתוב בכאב לעוקביו באינסטגרם והעלה שאלה מעניינת בפניהם: "ימין שמאל. כן ביבי לא ביבי. מעניין מה הם שם למעלה - אותם גיבורים וגיבורות שנפלו כבר בשבעה באוקטובר אומרים על כל זה.
מעניין אם הם סולחים לנו על זה שאנחנו לא מתעסקים. בעיקר. והעיקר? הוא שיש לנו רק בית אחד, קטן, וזה פה בישראל. אנחנו צריכים להגן עליו, יחד. ולדאוג שכל מי שלא כאן, יחזור לכאן. עכשיו. אתמול. לפני כמעט שנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה