תקשורת ומדיה

העיתונאי המוערך קורא לסיום המלחמה: "הגיע הרגע להגיד מספיק"

על רקע מותם הטרגי של תשעת החיילים שנפלו בקרבות במהלך השבוע, קרא ניסים משעל להפסקת אש וליציאה של צה"ל מרצועת עזה. ניסים משעל: "כמה עוד נוכל לשלם מחיר? חיילנו נהרגים הגיע הרגע להגיד די, מספיק"

מערכת ice | 
רדיו 103FM (צילום ויקיפדיה-יניב מורוזובסקי, shutterstock)
העיתונאי ניסים משעל, אשר מגיש בימים אלו תוכנית אקטואליה בתחנת הרדיו 103FM עם אשת התקשורת גאולה אבן סער, ציין כי לדעתו כי להביא לסיום מלחמת חרבות ברזל ולצאת מרצועת עזה, בעקבות מותם הטרגי של תשעת החיילים שנפלו בקרבות במהלך השבוע. 
"תשעה חיילים נפלו בקרבות רק השבוע, זה מזכיר לי קצת את הבוץ הלבנוני. אני שואל את עצמי האם זה לא הרגע להגיד 'די ניצחנו'? כמה עוד נוכל לשלם מחיר? חיילנו נהרגים הגיע הרגע להגיד די, מספיק", כך אמר העיתונאי ניסים משעל. לצד זאת, הוסיף משעל: "על פי כל הפרשנים הצבאיים ישראל מיצתה את הלחימה בעזה".
 
כאמור, מי שמגישה את תוכנית הרדיו עם העיתונאי ניסים משעל היא לא אחרת מאשר אשת התקשורת הוותיקה, גאולה אבן-סער. לאחר שהודחה מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", עלתה אשת התקשורת המוערכת לכותרות וזאת בשל סכומי העתק שהרוויחה במהלך התוכנית.
על פי הפרסום של העיתונאי ערן סוויסה, אבן-סער הרוויחה כ-200,000 שקל בשתי תוכניות. לדבריו, לצד שכר בסיס, יום צילום נוסף מעניק למשתתפים תשלום של כ-8,000 שקל עד 30,000 שקל. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה