תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נגד יריב לוין: "הוא נחוש לפרק את מערכת המשפט"

גיא פלג נגד שר המשפטים: כתב חדשות 12 תקף את השר יריב לוין בעקבות הוויכוח שהחל בינו לבין בג"ץ בנוגע לאופי בחירת השופטים ונשיא חדש לבית המשפט העליון. גיא פלג: "הוא נחוש לפרק את מערכת המשפט"

מערכת ice |  2
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. מוקדם יותר היום (שלישי) תקף פלג את שר המשפטים, יריב לוין, בתוכניתו בתחנת הרדיו 103FM. 
"במקום להיעלם, בטח מהשיח הציבורי, לעשות חשבון נפש אישי, לאומי, על נזקיו העצומים, אלה שהובילו לקרע החברתי העמוק בתולדות המדינה, קרע שהוביל לאסון הגדול בתולדות המדינה, ממשיך שר המשפטים בדרכו ההרסנית. הוא נחוש לפרק את מערכת המשפט", כך אמר פלג בתוכנית הרדיו ב-103FM. 
 
דבריו החריפים של גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, מתקשרים לוויכוח שחל בינו לבין בג"ת בנוגע לבחירת שופטים ונשיא חדש לבית המשפט העליון.
 כזכור, אמש (שני) שיגר לוין מכתב לבג"ץ בו הוא הציג את הצעת הפשרה שלו באותה הסוגייה. בהצעתו, לוין הציע למנות את שופט העליון יוסף אלרון לנשיא העליון למשך שנה ואף למנות את מועמד השופטים, השופט יצחק עמית לנשיא עליון לשלוש השנים לאחר מכן. 
על אף הצעת הפשרה, לא נרשמה הסכמה בין לוין לבין עוזי פוגלמן, נשיא בית המשפט העליון הנוכחי. לדבריו של פוגלמן, אין לסטות משיטת הסניוריטי והצעתו אינה מתייחסת לדעתם של חלק מחברי הוועדה לבחירת שופטים.
בעקבות כך, היום (שלישי) הודיע בג"ץ לשר המשפטים כי אם לא יכנס בימים הקרובים את הוועדה לצורך בחירת שופטים ונשיא חדש לבית המשפט העליון, הוא יפרסם בתחילת ספטמבר פסק דין שיחייב אותו לעשות זאת, בהתאם להוראות חוק בתי המשפט. 
ברוך קרא, כתב המשפט של חדשות 13, פרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בו הציג לכאורה את תגובת סביבת יריב לוין. "כמה פתטי. אלה הדברים שיוצאים עכשיו מסביבת לוין: 'ההחלטה צפויה, בניגוד עניינים ובחוסר סמכות. הם השופטים של עצמם. למעשה משתלטים על הוועדה לגמרי, מסרבים לקבל כל מי שלא משלהם ורק מוכיחים כמה הרפורמה צודקת'".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמרת גיא פלג, אמרת פייק הסתה,רעל ושנאה. (ל"ת)
    12 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גיא חרטא פלג מפרשת גלידת וניל פיסטוק ! (ל"ת)
    אסף 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור