תקשורת ומדיה

בגיל 35: מגישת חדשות 12 הביאה בן ראשון לעולם - זה השם שנבחר

מזל טוב ענק לכתבת חדשות 12 והמגישה אדוה דדון וידין גלמן, שנולד להם בשבוע שעבר בן ראשון, ואחרי הברישת הם חשפו את השם של הרך הנולד - יונתן לביא גלמן
מערכת ice |  1
אדוה דדון (צילום מסך קשת 12)
מזל טוב ענק לכתבת חדשות 12 והמגישה אדוה דדון וידין גלמן, שנולד להם בשבוע שעבר בן ראשון במערכת הזוגית המרגשת שלהם. דדון בת ה-35 וגלמן התארסו בתחילת השנה ועבורם זה בן ראשון משותף. היום (שלישי), אחרי הברית של בנה הראשון של דדון, השם שך הרך הנולד נחשף - יונתן לביא גלמן. 
לדדון יש בת מנישואיה הראשונים לכתב חדשות 12 גלעד שלמור בשם אילן, גלמן נפצע ב-7 באוקטובר באורח קשה, לאחר שהתגייס עם תחילת המלחמה. דדון במקביל שידרה מהעוטף. כעת השניים הפכו להורים.
דדון העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא כתבה: "הבן שלנו נולד בט״ו באב, יום האהבה. הילד הזה נכנס לי לראש וללב כששכבתי שם מתחת לבית בבארי בשבעה באוקטובר, כשהרגשתי שהמוות הגיע. הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים הוא האהבה שלנו שמתוכה הגיע ילד של אהבה, ביום האהבה. הוא הציל לי את החיים, האישה שהביאה אותו לעולם הצילה לי את החיים ובראה חיים, הדבר הכי אלוהי שאפשר לחוות".
""עם כלביא יקום וכאריה יתנשא": ניסו לפגוע בנו, ובעיקר לשבור את רוחנו, אבל העם שלנו התנער במהרה כארי, התאחד ונחוש שדווקא מן הצרה הזו תגיע תקומה. הרגשנו שזה הפסוק שמתאר בצורה הטובה ביותר את הימים האלה. בחרנו לקרוא לו יונתן לביא".

"בסיפור של יונתן אנחנו לומדים עליו כמה ערכים שהיינו רוצים שאנחנו ושהבן שלנו נחיה לאורם: הראשון הוא הגבורה והמסירות לעם שלו. יונתן הוביל את הלוחמים בצבא שאול בקרב מול הפלישתים. השני זו צניעות. יונתן היה אמור להיות יורש העצר והמלך הבא, אבל כשהגיע דוד ויונתן הבין שהוא יהיה המלך הבא, הוא קיבל את זה, ותמך בו. השלישי הוא אהבה. סיפור דוד ויונתן הוא סיפור האהבה ״שאינה תלויה בדבר״. בין סיפורי האהבה הבודדים בתורה והיחיד מסוגו. אהבה עוצמתית שניצחה אגו, וניצחה תארים. וזה סוג האהבה שאנחנו זקוקים לה כרגע במדינה שלנו".
"וזה גם השם האהוב על אדוה שגדלה על מורשתו של יונתן יוני נתניהו ומעריצה את אישיותו וגבורתו. כן, יש הרבה משקל לתינוק הזה על הכתפיים, אבל את שלו הוא כבר עשה עוד לפני שנולד, הציל לאבא שלו, לי, את החיים. הוא הקשת שאחרי המבול בשבילנו".
"תודה לכל כך הרבה אנשים שהיו שם בשבילנו ובראשם הרופא האגדי שליווה אותנו במהלך ההריון שהיו בו לא מעט דרמות, וגם זכינו שיהיה בתורנות בלידה. תודה לד״ר יוסי בנימיני המוהל. ותודה גדולה לצלמת המוכשרת ביותר בישראל ובעולם, שלא מצלמת בריתות! אבל הסכימה, כי עבורה זה אור קטן בתוך כל העשייה שלה במלחמה הזו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה??
    לני 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא רק הגרשה לפני חודשיים?
    סגור