תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את ינון מגל: "לזה אתם חייבים להאזין"

"לזה אתם חייבים להאזין. זה פשע היסטורי. לא תיארתי לעצמי כמה מהר תתגשם הנבואה הזו", כך כתב בן כספית לעוקביו ברשת החברתית X. האזינו לשיחה המעניינת של בן כספית וינון מגל

מערכת ice |  3
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, טוויטר/ בן כספית)
צמד אנשי התקשורת ינון מגל ובן כספית מרבים להתווכח ביניהם על נושאים שונים העולים על סדר היום הציבורי והתקשורתי. מוקדם יותר היום (שני), פרסם בן כספית ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו חשף הקלטה מתוך שיחה שקיים עם חברו לתוכנית הרדיו ב-103FM, ינון מגל. 
"לזה, אתם חייבים להאזין. פחות משתי דקות. ינון מגל ואני, ביום שאחרי 'שומר חומות', המבצע שגם בו סירב נתניהו להתעמת עם חמאס, לא הורה על פעולה קרקעית וברח אחרי החלק האווירי", כך כתב כספית לעוקביו ברשת החברתית. 
העיתונאי המשיך לעקוץ את מגל בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) וכתב: "מגל מבסוט. 'הרגנו להם מאה מחבלים ולנו רק חייל הרוג אחד'. ואני אומר לו: בפעם הבאה זה כבר יהיה חמאס וחיזבאללה ביחד. הוא הבטיח שיפיל את שלטון חמאס. במקום זה הוא מגדל לנו על הגדר מפלצת שתתפוצץ עלינו. זה פשע היסטורי. לא תיארתי לעצמי כמה מהר תתגשם הנבואה הזו".
 
בתיעוד המעניין שחשף בן כספית לעוקביו ברשת החברתית X, ינון מגל אמר: "עכשיו תשמע, בסוף כל דבר עושים יחסית. אתה אמרת 100 הרוגים לחמאס, אז לנו יש חייל אחד הרוג. בסדר, זה אחד ל-100". בתגובה לכך, השיב לו כספית: "ברור כי לא הייתה פעולה קרקעית. וגם על זה אתה אומר עלינו לשבח". "נכון, כשאנחנו התעסקנו פה במגרש משחקים", הגיב מגל.  
בהמשך השיחה, פנה כספית למגל ומתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה: "אני אחסל את שלטון חמאס. אצלי לא תהיה הוראה לצה"ל להפסיק. יש ראש ממשלה מתיימר להיות איש ימין על מלא. אני לא אעזוב את זה, מכיוון שגדל לי בחצר האחורית, לא בביירות הרחוקה, מפלצת מטורפת שאנחנו ניתן על זה את הדין. 
כמו שכתב מישהו בטוויטר שבפעם הבאה, יאתגרו אותנו כל מיני חזיתות במקביל. תחשוב על חיזבאללה וחמאס ביחד. את בעיית חמאס היה צריך לפתור, ביבי אמר את זה. בשביל זה הצבענו נתניהו, זאת אומרת לא אני. במקום זה הוא מייצר, מגדל ומתחזקת את חמאס וזה פשע היסטורי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כספית שילמת 50 אלף לשרה נתניהו? שילמת 40 אלף לדרעי?
    לוין 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשו משלם לינון מגל. אתה שטינקר מרעיל.
    סגור
  • 2.
    תגובה לנאמר בשיחה בין בן כספית לינון מגלץ
    mhph 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בו כספית צדקת כל כך בעניין, ביבי מטפח את חמאס ולבסוף נצטרך להתמודד עם חמאס וחיזבללה. מי היה מאמין שכך יהיה בדיוק, והרבה יותר גרוע.
    סגור
  • 1.
    בן כספית נמאסת !!! סתום רק קצת את הפה... (ל"ת)
    יהודה קפלן 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור