מינויים

טופז לוק בגו'ב נוצץ: זה הצעד הבא של הדובר של נתניהו

מי שנחשב לאחד האנשים הקרובים לראש הממשלה נתניהו ומשפתחו, טופז לוק, פינה את מקומו בחודש מאי האחרון ועבר לשמש כראש קשרי החוץ במפלגת הליכוד, ועתה הוא מקבל ג'וב נוצץ במיוחד בתעשיית הבידור
מערכת ice | 
טופז לוק (צילום אוסף פרטי)
דוברו לשעבר של ראש הממשלה נתניהו, טופז לוק, בדרך לתעשיית הבידור והמוזיקה, עם ג'וב חדש ונוצץ אשר ישמשו בו במקביל בעבודתו בליכוד.
על פי הדיווח באתר מאקו, לוק ייכנס לנעלי הייעוץ וישמש כיועץ חיצוני של קבוצת NMC יונייטד. במסגרת תפקידו יהיה אמון על ייעוץ בנושאי הסושיאל כמו גם על מחלקת יוצרים חדשה שמקימה הקבוצה שכבר כוללת שמות בכירים כמו נועה קירל ואיתי לוי. 
קבוצת NMC יונייטד שבבעלות פנינה ומשה אדרי, אישרו את הדיווח במאקו ומסרו לדיווח של גיל משעלי כי "טופז לוק שנחשב לאושיה בתחום הדיגיטל ישמש כיועץ חיצוני למערך הדיגיטל החדש של NMC".

כזכור, בתחילת החודש,  ד"ר עומר דוסטרי בן ה-37, נכנס לתפקיד דובר ראש הממשלה נתניהו. על פי הודעת הלשכה: "ד"ר דוסטרי, בן 37, הוא בעל ניסיון עשיר בתחום התקשורת, ומחזיק בתואר שלישי במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן. שימש כחוקר במכוני מחקר ופרסם מאמרים רבים בתחומי צבא וביטחון לאומי. ראש הממשלה נתניהו אישר את המינוי, ובירך את ד"ר דוסטרי על הצטרפותו להובלת מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה