תקשורת ומדיה

שינויים בכאן 11: מי הודיעה על סיום דרכה בתאגיד?

רקפת קאהן, רכזת מערכת בחטיבת הדיגיטל של כאן 11, מסיימת  את תפקידה  בתאגיד השידור הישראלי אחרי שהודיעה כי היא עוזבת
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
רקפת קאהן, רכזת מערכת בחטיבת הדיגיטל של כאן 11, מסיימת היום (שלישי) את תפקידה  בתאגיד השידור הישראלי אחרי שהודיעה כי היא עוזבת.
כזכור, זו לא העזיבה האחרונה בכאן 11. רק לאחרונה ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, הודיע  למנכ"ל התאגיד על בקשתו לסיים את תפקידו. שי פרש החודש רשמית אחרי שבע שנים וחצי.
שי כיהן  בתפקידו מאז מרץ 2017 והיה אחראי על הקמת חטיבת החדשות ועלייתה לאוויר בתוך חודשיים מיום הגעתו, תוך גיוס מאות עובדים. תחת הנהגתו וניהולו הפכו כאן חדשות, לגוף החדשות שעל פי סקרי עומק נתפס כאמין, המגוון והאובייקטיבי בישראל ואליו נחשפים מידי יום – ברדיו, בדיגיטל ובטלוויזיה מאות אלפים, בעברית ובערבית.
שי עמד בראש חטיבת החדשות הגדולה בישראל, עם כ-500 עובדים, ובתקופתו התבססה שדרה של עיתונאים מרכזיים ומגוונים שהשפיעו על סדר היום. חטיבת החדשות היא היחידה בישראל שמשדרת ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל, בעברית, בערבית, ברוסית ושאר השפות.
שי היה העורך הראשי של התוכן החדשותי בשני ערוצי טלוויזיה של התאגיד – כאן 11 ומכאן 33, כאן חדשות בדיגיטל ושלוש תחנות רדיו - כאן רשת ב', רדיו מכאן ורדיו רק"ע. כל זה בתקופות חדשותיות היסטוריות ביניהן 5 מערכות בחירות, מגיפה עולמית ומלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה