תקשורת ומדיה

איש התקשורת המוערך נגד בן גביר: "אתה מודה שאתה כהניסט"

לאחר שהשר איתמר בן גביר מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותו של נשיא המדינה, מיהר בן כספית לעקוץ אותו ברשת החברתית X. בן כספית: "אתה מודה שאתה כהניסט. הכחשת את זה בבג"ץ"

מערכת ice |  5
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עורר את זעמו של העיתונאי בן כספית, בעקבות ציוץ שפרסם לאחרונה ברשת החברתית X. מוקדם יותר היום (מוצ"ש), השר בן גביר מתח ביקורת חריפה על התנהלותו של נשיא המדינה וכתב: "שבוז׳י הרצוג התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי. הוא כמובן גם אמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי.
אמנם הבהרתי לו אז, שאצביע למרים פרץ, אולם מאז נפגשנו מספר פעמים, כשתמיד הוא החמיא כמה שרי עוצמה יהודית מוכשרים, כמה הוא מרוצה מחברי הכנסת שלנו, ואיך למרות שיש מחלוקות הוא מעריך אותי אישית עד מאוד.
משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם. זה כמובן מצטרף ל'אות הכבוד' שהעניק לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה״ל והובילו לאסון ה-7.10. אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל".
בעקבות דבריו החריפים של השר לביטחון לאומי על נשיא המדינה, מיהר העיתונאי בן כספית לתקוף את בן גביר ברשת החברתית X. "הנשיא לא נקב בשמך, הוא דיבר על 'כהניסטים'", כך ציין תחילה בן כספית. העיתונאי המשיך לעקוץ את השר לביטחון לאומי וכתב: "מסקנה: אתה מודה שאתה כהניסט. הכחשת את זה בבג"ץ".
 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן גביר
    אבי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם שקרן עלוב מתסיס ומפלג ינון מגל מנופח כמו בלון זמנכם יגיע נסלק את ממשלת החורבן
    סגור
  • 4.
    השטינקר האלים והשקרן!!! מוערך? חחחח (ל"ת)
    רוטנר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    הכספית אפילו לא יודע להסיק מסקנות.....
    דודי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי בן גביר לא מעוניין שיכפישו את אנשי כהנא גם מבלי שהוא ישתייך אליהם. כל מסקנה שמובילה למחלוקת או לשנאה - זו האופציה הראשונה של הכספית גם מבלי שיהיה מחוייב המציאות.
    סגור
  • 2.
    מוערך ???????
    אני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בן כספית ??? מוערך ??? אולי במערכת שמשלמת לו את משכורתו ואצל אוהדים שפוטים למעולם לא בדקו את הקשר בין "גילויו" לבין המציאות. בסך הכל, עוד "פרשן ממורמר" שמפזר רעל נגד כל מי שלא קיבל הכשר במערכת, להנאת מי שעדיין מקדיש דקה לעיון בהגיגיו.
    סגור
  • 1.
    לא מאמין לאף מילה של בן כזבים הכזבן..בארה"ב מזמן הוא
    דניאל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בכלא בגין עברות חוזרות ! כי הוא הורשע בהוצאת דיבה ולשון הרע נגד נתניהו ארבע פעמים !! ועכשיו הוא נתבע בפעם החמישית..לכן הוא משתין על בית המשפט ועושה את העברה החוזרת שוב ו עבריין.
    סגור