ויראלי

ינון מגל נכנס בבן כספית: "מה אתה מתלהב מרווחי הבנק?"

מגל כתב בתגובה לדברים של כספית נגדו: "אשכרה לבן אדם אין מושג מימינו ומשמאלו. הדוח של בנק לאומי הוא על הרבעון השני. כלומר עד ה 30.6, החרם שלנו על הבנק התחיל ב 17.7. מה הקשר? ומה בכלל אתה מתלהב מרווחים חזיריים במיליארדים של הבנק? מביך"
מערכת ice |  1
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן כספית וינון מגל שוב מתקוטטים ברשת על העמדות שלהם, הפעם סביב בנק לאומי. לאחר פרסום תוצאות הרבעון השני של 2024, לכספית היה מה לומר לשותפו להגשה ב-103FM, אך המגיש של 'הפטריוטים' בערוץ 14 ממש לא התרשם.
תחילה כספית כתב: "‏בואו נפרגן קצת לינון. מה שמגיע, מגיע. נקווה שהוא מקבל את חלקו בדיבידנד: ״בנק לאומי מציג את הרווח הגבוה במערכת הבנקאית - 2.3 מיליארד שקל בנק לאומי מפרסם היום את הדוחות הכספיים שמהם עולה שאת הרבעון השני סגר עם רווח נקי של 2.3 מיליארד שקל המשקף תשואה להון של 16%". 
עוד המשיך: "התשואה להון של הבנק ברבעון הייתה יכולה לעמוד על 20.2% אלמלא נאלץ הבנק לרשום כ-600 מיליון שקל בגין ירידת ערך של ההשקעה בבנק וואלי. על בסיס הדוחות הכריז הבנק על דיבידנד כולל של 908 מיליון שקל מתוכו סכום של 681 מיליון משקל במזומן והיתרה ברכישה עצמית של מניות״. 

לסיום הוא כתב: "אחד מהדברים שניתן לראות בדוחות הן של לאומי והן של פועלים זה הכנסות מהפסדי אשראי (בניגוד להפרשות להפסדי אשראי). בנק לאומי רשם הכנסות מהפסדי אשראי של 18 מיליון שקל ברבעון".
מגל כתב בתגובה לדברים של כספית: "אשכרה לבן אדם אין מושג מימינו ומשמאלו. הדוח של בנק לאומי הוא על הרבעון השני. כלומר עד ה 30.6, החרם שלנו על הבנק התחיל ב 17.7. מה הקשר? ומה בכלל אתה מתלהב מרווחים חזיריים במיליארדים של הבנק? מביך"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון מגל - אמת בפיו (ל"ת)
    רמי.מ 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור