רכילות עסקית

בן כספית חושף: מי עומד מאחורי המיזם העסקי שקידם נתניהו?

איש התקשורת העלה ציוץ לרשת החברתית X אך מיהר למחוק אותו. סערת הכובע של ראש הממשלה ממשיכה להכות גלים - האם מדובר בקידום עסקי אסור? ינון מגל עומד מאחורי הגרסה העברית, האם לאופציה באנגלית יש בעלים שונים? 
מערכת ice |  2
הזוג נתניהו בכנף ציון (צילום אינסטגרם (@b.netanyahu) קרדיט עמוס בן גרשום, לע״מ)
בן כספית ביקר בעבר את טיסת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית. גם מבקרים אחרים הביעו את דעתם בנוגע לתמונה שצולמה בכנף ציון. בתמונה שפורסמה בחשבון הרשמי של ראש הממשלה מופיע כובע שמשויך למיזם מסחרי עליו כתובה הסיסמה "ניצחון מוחלט" באנגלית. נתניהו העניק את הכובע גם לנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני טראמפ. אומנם המיזם של הכובע בעברית משויך לינון מגל, שאף נאסר עליו לקדם את מכירת הכובע בשידור חי על-ידי הרשות השנייה, אך כעת חושף בן כספית מי המרוויח הגדול ממכירת הכובע באנגלית.
ככל הנראה, על-פי טענותיו של כספית, בפוסט שנמחק במהירות, החברה שעומדת מאחורי המיזם שייכת לדיוויד קיז, מקורב לראש הממשלה. קיז שימש בעבר בתור דובר ראש הממשלה לתקשורת הזרה והוא אף חתום על הנאום של נתניהו מול בתי הקונגרס בארצות הברית. קיז הואשם בהטרדה ותקיפה מינית על-ידי מספר נשים, אך הכחיש את הטענות נגדו. 
הדיווח שפרסם בן כספית עלה לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בחשבון האישי שלו. למרות זאת, פחות משעה לאחר פרסום הפוסט מחק העיתונאי את הכיתוב והשאיר רק את התמונות המוכיחות את הקשר בין קיז למיזם העסקי. בעבר פרסם כספית מכתב בו פנתה תנועת מחאה ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה לחקור את הקשר של נתניהו למיזם העסקי של הכובע. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה מחק במהירות הפחדן?ובכל זאת יתבע וכתבה זאת תשמש בסיס (ל"ת)
    שיטה חדשה מצא 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה יהיה עם הבן כספית הזה
    מני 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מה היה עושה בחיים ללא ביבי
    סגור