תקשורת ומדיה

נתניהו חוזר לככב בטיים: "במהלך הראיון אמר דברים שקריים"

כתבה חדשה במגזין סוקרת את כל האמירות חסרות הקונטקסט, לא מבוססת על עובדות או לחלוטין לא אמיתיות שסיפק ראש הממשלה במהלך הראיון שלו בשפה האנגלית. בין הטענות השקריות: "לא אני העברתי כסף לחמאס, זאת הייתה מדיניות קודמיי". עוד טען כי המשפט נגדו "מתפורר"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאים בארץ ובעולם מיהרו לנתח את הראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו במגזין טיים האמריקני. כעת, המגזין שחרר כתבה נוספת ובה הבהיר "במהלך הראיון נתניהו אמר מספר אמירות שהיו חסרות קונטקסט, לא נתמכות על ידי העובדות או שהיו לא נכונות", נכתב בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר. 
כך למשל, במהלך השיחה טען נתניהו כי הוא לא תמך כספית בממשל חמאס לפני ה-7 באוקטובר ושמדובר היה בפעולות של ממשלות אחרות. במגזין טיים ציינו כי מאז שנת 2014, באישורו של נתניהו, ישראל הפכה לחלק מהעברת הכספים לחמאס דרך קטאר. בנוסף, במהלך הראיון טען כי משפט השוחד נגדו "מתפורר", למרות שהמשפט עוד לא נגמר ועדותו של נתניהו נקבעה לדצמבר השנה.
עוד אמר נתניהו כי הוא לא קידם או חיפש את סיפוח יהודה ושומרון. הכתבה החדשה שפורסמה מציינת שנתניהו הבטיח לספח את בקעת הירדן ונסוג מההחלטה רק בעקבות לחץ אמריקני בזמן ממשל טראמפ. בנוסף, הכתבה מציינת כי מינוי סמוטריץ' ובן גביר לתפקידי מפתח בנושא נתפס על ידי רבים כמו "סיפוח בפועל". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתפורר זה לא נגמר.
    חחחחח 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סיפוח זה לא סופח.הכסף לא עבר לחמאס אלא היה אמור לעבור לפועלים של העיריות ועבור תשתיות תחזוקה כמו ביוב מים וכו. הצבא תמך כדי ליצר שקט ...הכסף הגדול לטרור היה מליארדים וסביר שעבר דרך מצריים והמנהרות מאירן והשותפות ולא מהמיליונים שעברו באישור ישראל
    סגור